Marketingová komunikace
19
%
325 Kč 399 Kč
Expedice za 2 až 3 dny
Sleva až 70% u třetiny knih
Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu.
Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu.
Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.
| Autor: | Petr Frey |
| Nakladatel: | Management Press, s.r.o. |
| ISBN: | 978-80-7261-237-6 |
| Rok vydání: | 2011 |
| Jazyk : | Čeština |
| Druh: | Kniha |
| Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
| Počet stran: | 212 |
| Zařazení: | příručky • marketingová komunikace |
Mohlo by se vám také líbit..
