Reklama a její regulace
19
%
282 Kč 348 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Anotace:
Publikace Zákon o regulaci reklamy je určena široké veřejnosti, těm kdo s reklamou pracují, i pracovníkům krajských živnostenských úřadů či obecním úřadům. S přihlédnutím k rozsahu a členění zákona o regulaci reklamy je rozdělena do několika ucelených celků, které jsou řazeny obdobně jako to činí zákon, nejde však pouze o komentovaný zákon. Autorky využívají pro přiblížení některých pojmů i zkušeností z rozhodovací praxe. Úvodní část je věnována historii a vývoji regulace reklamy u nás, další části jsou zaměřeny na výklad pojmů, větší prostor je věnován rozboru reklamy zakázané jako je reklama klamavá, v rozporu s právními předpisy či ohrožující dobré mravy a dále omezení reklamy některých komodit, jako jsou tabákové výrobky či alkoholické nápoje. Další kapitola je zaměřena na zvláštní úpravu reklamy ve vztahu k osobám mladším 18 let. Samostatný úsek je věnován zmocnění pro úpravu zakázané reklamy obcemi a možnostem obcí využít toto zmocnění pro vydání vlastních nařízeních. Druhá polovina publikace rozebírá povinnosti a odpovědnost jednotlivých subjektů v reklamě, shrnuje kompetence a postup dozorových orgánů, včetně kontrolní činnosti a správního řízení při ukládání pokut za porušení zákona o regulaci reklamy. Závěrem publikace jsou uvedeny některé vybrané příklady z praxe a vzory využitelné především pro činnost živnostenských úřadů.
Autor: | Eva Novaková |
Nakladatel: | LINDE právnické a ekonom. nak. |
ISBN: | 80-7201-601-6 |
Rok vydání: | 2006 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 246 |
Zařazení: | příručky • právní předpisy • reklama a propagace • regulace reklamy |