7 principů davového marketingu
18
%
327 Kč 399 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Umíte si vysvětlit explozi společenských fenoménů, jako je zasílání textových zpráv, ačkoliv propagace byla pouze malá nebo nulová? A co vznik on-line komunit? Nebo rozšíření graffiti do městských aglomerací? Po přečtení knihy 7 principů masového marketingu si možná na některé z těchto otázek odpovíte.
Tato kniha je určena všem, kteří chtějí změnit chování většího počtu lidí – zákazníků, zaměstnanců nebo veřejnosti. Prospěšné poznatky z ní načerpají pracovníci marketingových oddělení, manažeři, politici a státní úředníci.
Autor: | Mark Earls |
Nakladatel: | Computer Press, a.s. |
ISBN: | 80-251-1911-4 |
Rok vydání: | 2008 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu matná |
Počet stran: | 400 |
Zařazení: | příručky • sociální interakce • marketingová komunikace • spotřebitelské chování • hromadné chování |
Další knihy z edice Praxe manažera