Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 08.05 )
Česká pošta Čtvrtek 09.05
PPL Čtvrtek 09.05
Osobní odběr Pátek 10.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

7 principů davového marketingu

7 principů davového marketingu
18 %

327  Kč 399 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Umíte si vysvětlit explozi společenských fenoménů, jako je zasílání textových zpráv, ačkoliv propagace byla pouze malá nebo nulová? A co vznik on-line komunit? Nebo rozšíření graffiti do městských aglomerací? Po přečtení knihy 7 principů masového marketingu si možná na některé z těchto otázek odpovíte. Tato kniha je určena všem, kteří chtějí změnit chování většího počtu lidí – zákazníků, zaměstnanců nebo veřejnosti. Prospěšné poznatky z ní načerpají pracovníci marketingových oddělení, manažeři, politici a státní úředníci.
Autor:
Nakladatel: Computer Press, a.s.
ISBN: 80-251-1911-4
Rok vydání: 2008
Jazyk : Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu matná
Počet stran: 400
Zařazení: příručky sociální interakce marketingová komunikace spotřebitelské chování hromadné chování
Další knihy z edice Praxe manažera