Termín obdržení zásilky
Česká pošta Pátek 31.05
PPL Pátek 31.05
Osobní odběr Pondělí 03.06
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Reklama

Reklama
18 %

236  Kč 287 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Sestavujete výstižné reklamní sdělení? Přemýšlíte, jaký komunikační kanál bude nejúčinnější? Zdali tištěná média nebo rozhlas či TV? Chcete si být jisti, že reklama splňuje všechny právní náležitosti? Publikace vám nabídne 200 tipů, jež prozradí, které mechanismy v reklamě fungují a které naopak ne! Titul je určen hlavně reklamním agenturám a marketingovým manažerům. Zajímavé informace v něm objeví i střední podnikatelé, kteří si zajišťují reklamu vlastními silami.
Autor:
Nakladatel: Computer Press, a.s.
ISBN: 978-80-251-2300-3
Rok vydání: 2009
Jazyk : Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 162
Zařazení: příručky reklama a propagace
Mohlo by se vám také líbit..