Termín obdržení zásilky
Česká pošta Úterý 24.06
PPL Úterý 24.06
Osobní odběr Středa 25.06
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Značka

Značka
14 %

172  Kč 199 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace Značka: od vize k vyšším ziskům prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Zdůrazňuje, že je třeba věnovat více pozornosti vlastním pracovníkům organizace, kteří se stále větší intenzitou přispívají k budování značky. Klíčovými tématy knihy jsou: vyváženější pohled na budování značky, který směřuje jak dovnitř, tak vně organizace s cílem uspokojovat potřeby všech zúčastněných skupin rady pro vývoj soudržné značky tvorba ucelené značky vyplývající z důsledného plánovacího procesu, který vychází z vize značky a snaží se jí docílit prostřednictvím vhodné organizační kultury a motivujících cílů Kniha odráží aktuální teoretické poznatky a jsou v ní začleněny nejnovější zkušenosti z praxe. Na konci každé kapitoly je zařazena část s praktickými cvičeními, která zájemcům umožní aplikovat probíranou problematiku v praxi.
Autor:
Nakladatel: Computer Press, a.s.
ISBN: 978-80-251-2007-1
Rok vydání: 2009
Jazyk : Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran: 176
Zařazení: příručky obchodní značky řízení značky
Další knihy z edice Praxe manažera