Marketing menších a středních firem
102 Kč
Expedujeme 1 až 2 dny
Sleva až 70% u třetiny knih
Spojte své jméno s názvem firmy – Stanovte si cílovou skupinu – Nastavte si jasnou strategii marketingu – Vytvořte si komunikační mix – Komunikujte vždy jeden produkt – Budujte svou značku – Nezanedbávejte stálé zákazníky – Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit – Nejčastější chyby v marketingu
Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. A s tím pomůže podnikatelům audiokniha věnovaná právě marketingu.
Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. A s tím pomůže podnikatelům audiokniha věnovaná právě marketingu.
| Nakladatel: | Meriglobe |
| Jazyk : | Čeština |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Atlas odlehlých ostrovů
Judith Schalansky
-
Thajsko - ostrovy a pláže - Lonely Pl...
neuveden
-
Atlas prokletých míst
Le Carrer, Olivier
-
Madeira do kapsy - Lonely Planet
neuveden
-
Všechny alpské čtyřtisícovky
Peter Donatsch
-
6 kontinentů Příběhy z cest
Jiří Kolbaba; Jiří Kolbaba
-
Švýcarsko - průvodce
Jaroslav Kalivoda
-
Českosaské Švýcarsko
Zdeněk Patzelt
-
Merian 27 - Lago di Garda
Pia De Simony
-
Korsika - Turistický průvodce - 4. vy...
David Abram
-
Krkonoše
Jiří Zeman
-
Šumava ještě tajemnější
Veronika Rubínková
-
Balady
Jiří Wolker
-
Desatero úspěšného podnikatele
-
Jak zvyšovat firemní zisk snižováním ...
-
Deset nejčastějších podnikatelských chyb
