Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 01.05 )
Česká pošta Úterý 30.04
PPL Úterý 30.04
Osobní odběr Čtvrtek 02.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Masová komunikace a veřejné mínění

Masová komunikace a veřejné mínění
8 %

91  Kč 99 Kč

Expedice za 2 až 3 dny

Sleva až 70% u třetiny knih
Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti. Už při letmém pohledu na současnou společnost člověk velice rychle pochopí, proč je nazývána společností médií a informací, společností komunikující a znalostní, společností celebritní, karnevalovou a legrační. Je ale opravdu tak legrační? Renomovaní čeští a slovenští autoři koncipují svoji knihu jako vizitku současné společnosti. Analyzují proměny sociální a masové komunikace, média a jejich vybrané problémy, téma kultury a masové kultury, veřejného mínění a jeho významu. Zvláštní pozornost věnují problému mediální prezentace násilí a zločinu. Unikátní publikaci jistě ocení studenti příslušných oborů vysokých škol, vyšších odborných škol, ale i široká veřejnost.
Autor:
Nakladatel: Cosmopolis
ISBN: 978-80-247-3563-4
Jazyk : Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Paperback
Počet stran: 240
Zařazení: veřejné mínění učebnice vysokých škol masmédia mediální komunikace masová komunikace mediální obraz
Mohlo by se vám také líbit..