Jak na média
14
%
190 Kč 220 Kč
Expedujeme 1 až 2 dny
Sleva až 70% u třetiny knih
Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak uspořádat tiskovou konferenci, jak vystupovat v rozhlase či televizi, na co dávat pozor či jak odpovídat na nepříjemné otázky novinářů.
Tato kniha je praktickým úvodem do problematiky oboru Media Relations a současně do problematiky komunikace prostřednictvím médií. Postupně se seznámíte s teoretickými východisky pro práci s médii, dozvíte se, co je Public Relations, jak funguje komunikační proces PR, co je to veřejné mínění, image nebo například pojem Corporate Image.
| Nakladatel: | Computer Media s.r.o. |
| ISBN: | 978-80-7402-071-1 |
| Rok vydání: | 2011 |
| Jazyk : | Čeština |
| Druh: | Kniha |
| Vazba: | Paperback |
| Počet stran: | 116 |
| Zařazení: | monografie • public relations • mediální komunikace |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Udělej si svoji knihu
neuveden
-
Domácí zvířata – kniha se zvuky
-
Kouzelná třída
Zuzana Pospíšilová; Drahomír Trsťan
-
Botanicum
Willis, Kathy
-
Balet nás baví
Anna Novotná
-
Interaktivní angličtina pro předškolá...
-
Velká kniha českých slov
Šamalíková Pavlína
-
Dějepis na dlani
Martina Komsová; Helena Kohoutková
-
Moje první kniha - Traktory
neuveden
-
Hádanky pro předškoláky od 3-4 let
neuveden
-
Angličtina pro nejmenší
Marie Zahálková
-
Hádanky pro předškoláky od 5-6 let
neuveden
-
Běží liška k Táboru + CD
Linda Perina
-
Pod naším okýnkem
Linda Perina
-
Tluče bubeníček
Linda Perina
-
Nesem vám noviny
Linda Perina
