Jak na média
22
%
172 Kč 220 Kč
Expedujeme 1 až 2 dny
Sleva až 70% u třetiny knih
Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak uspořádat tiskovou konferenci, jak vystupovat v rozhlase či televizi, na co dávat pozor či jak odpovídat na nepříjemné otázky novinářů.
Tato kniha je praktickým úvodem do problematiky oboru Media Relations a současně do problematiky komunikace prostřednictvím médií. Postupně se seznámíte s teoretickými východisky pro práci s médii, dozvíte se, co je Public Relations, jak funguje komunikační proces PR, co je to veřejné mínění, image nebo například pojem Corporate Image.
| Nakladatel: | Computer Media s.r.o. |
| ISBN: | 978-80-7402-071-1 |
| Rok vydání: | 2011 |
| Jazyk : | Čeština |
| Druh: | Kniha |
| Vazba: | Paperback |
| Počet stran: | 116 |
| Zařazení: | monografie • public relations • mediální komunikace |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Botanicum
Willis, Kathy
-
Rostlinopis
Jiří Rak
-
Pod zemí, pod vodou
Mizielińští Aleksandra a Daniel
-
Animalium Postcards
Broom, Jenny
-
Rostliny naší přírody
Danuše Kvasničková
-
Včely
Piotr Socha
-
Poznávej roční období - Poznávej svůj...
Petra Klose
-
Sloni, vlaštovky a delfíni
Gerbert Grohmann
-
Cicavce
neuveden
-
Auto z pralesa
Daisy Mrázková
-
Hraní s atlasem
-
Svět přírody Ottova ilustrovaná encyk...
-
Naučné karty Zemětřesení
-
Naučné karty Vulkanická činnost plane...
-
Naučné karty Olejnatá semínka
-
Naučné karty Rekordy z říše zvířat
