Termín obdržení zásilky
Česká pošta Čtvrtek 25.04
PPL Čtvrtek 25.04
Osobní odběr Pátek 26.04
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Jak psát reklamní text - 4. vydání

Jak psát reklamní text - 4. vydání
7 %

268  Kč 289 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu. Nové vydání publikace je obohaceno o vybrané nové ukázky, rozšířena je kapitola o tvůrčím psaní, větší pozornost je věnována textům webových prezentací, autoři zmiňují i nové trendy v marketingových komunikacích se zaměřením na reklamní text a nevyhýbají se ani etickým aspektům reklamní tvorby. V knize, která je určena jak studentům, tak praktikům v oboru, se dozvíte, co má dobrý reklamní text zachovávat a čeho se má vyvarovat, jak vytvořit název firmy či produktu, jak složit slogan, jak sestavit texty firemních brožur, tiskových zpráv a PR článků i jak textově připravit expozici na výstavě. Kniha obsahuje řadu příkladů a praktických cvičení.
Nakladatel: Grada
ISBN: 978-80-247-4061-4
Jazyk : Čeština
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 224
Zařazení: příručky reklama a propagace marketingová komunikace reklamní texty
Mohlo by se vám také líbit..