Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání
16
%
311 Kč 369 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí Cs. Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu.
Nakladatel: | Grada |
ISBN: | 978-80-247-4209-0 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 320 |
Zařazení: | monografie • marketing cestovního ruchu |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Zaklínač IV.: Čas opovržení
Andrzej Sapkowski
-
Edda
-
Hobit
John Ronald Reuel Tolkien
-
Grónské mýty a pověsti
Knud Rasmussen
-
Tajemství ostrova za prkennou ohradou...
Pavel Maurer
-
Černá sanitka a jiné děsivé příběhy
Petr Janeček
-
Julius Ceasar
William Shakespeare
-
Kráva, která plakala a jiné buddhisti...
-
Staré pověsti české
-
Šumava ještě tajemnější
Veronika Rubínková
-
Dvě věže
John Ronald Reuel Tolkien
-
Babičky
Petr Šabach
-
Psychologie sériových vrahů - 200 sku...
Andrej Drbohlav
-
Výcvik psa k dokonalé poslušnosti - O...
Imke Niewöhner
-
Výživa pro fitness a kulturistiku
Mach Ivan, Borkovec Jiří
-
Anatomie 2
Radomír Čihák