Genderový orienťák, aneb, víme-li kudy, ve firmě nezabloudíme
39 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Téma rovných příležitostí mužů a žen ve firemním prostředí není pouhým módním trendem importovaným ze zahraničí. Nedá se s ním zacházet jako s bezobsažnou značkou, kterou se opatří firemní strategie. Genderové povědomí obyvatelstva České republiky se totiž rok od roku zvyšuje. A kdo jednou genderovou citlivost získá, už před ní těžko může zavřít oči. Dokáže rozlišit, co se jako rovnost jenom tváří, umí vyhodnotit, jaké zacházení je pro něj/ni nevýhodné. Proto lze očekávat, že téma rovných příležitostí ve firemním prostředí bude nadále nabývat na významu. Nevytratí se z veřejného prostoru po vzoru módních vln. Abychom se s vámi, milými zástupci a zástupkyněmi firemního sektoru, naladili na stejnou notu, sepsali jsme několik námětů, jak a kde se ve firmě do rovnání pustit. Věříme totiž, že rovné šance a generování zisku nestojí proti sobě v rozporu. Základní úvahou lze dojít k závěru, že rovné šance zaručují nejširší možnou základnu pracovní síly, která bude chtít dobrovolně odvádět maximum svých schopností. Generují také nejširší možný okruh klientely, odběratelů či dodavatelů. Umožňují vidět obchodní šance a výzvy tam, kde je jiní nevidí. Cílem publikace je poukázat na vybrané oblasti firemní praxe, ve kterých se v našich podmínkách navzdory legislativním normám vyskytuje nerovné zacházení s muži a ženami, a poskytnout inspiraci k jeho odstranění. Nejen proto, že se to ekonomicky vyplatí. Také proto, že je etické jednat spolu navzájem jako s rovnocennými bytostmi.
Autor: | Hadjsalah, Denisa Bel; Benešová, Jana; Brůnová, Anita; Býmová, Margita; Sulovská, Ivana |
Nakladatel: | Centrum Kašpar |
ISBN: | 978-80-9060-591-6 |
Rok vydání: | 2015 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | špirálová |
Počet stran: | 47 |
Mohlo by se vám také líbit..