Heptalogie Hieronyma Bosche/ Heptalógia Hieronyma Bosche
22
%
242 Kč 310 Kč
Zboží skladem, ihned k odeslaní
Pokud objednám nyní, kdy zboží dostanu
Sleva až 70% u třetiny knih
Jak název napovídá, sdružuje tento cyklus sedm
divadelních her. Spregelburd připadl na nápad napsat tento cyklus v
roce 1996 a nechal se v něm inspirovat deskovou malbou Sedm
smrtelných hříchů od Hieronyma Bosche (1480) – a to jak formálně,
tak obsahově. Cyklus byl dokončen v roce 2007.
Původním záměrem autora bylo po dopsání celého cyklu uvádět
každý den v týdnu jednu část Heptalogie. Divák by si tedy mohl
zvolit libovolně pořadí, ve kterém cyklus uvidí, a složit si tak
svůj vlastní „obraz“.
Ve hrách zařazených do Heptalogie se Spregelburd zamýšlí nad
konceptem hříchu (a jeho možností vůbec) v současné době, kdy se
lidstvo neřídí žádným pevným náboženským, duchovním či filozofickým
řádem. I proto se – nikoli hříchy – ale jakési „postmoderní
deviace“ u Spregelburda jmenují Nechutenství, Extravagance,
Skromnost, Panika, Hloupost, Paranoia a Tvrdohlavost.
Žánrově lze Spregelburdovy hry označit za „chytré“ komedie
pro spíše intelektuální publikum a zručné divadelní praktiky. Autor
v nich totiž pracuje se svými znalostmi několika světových jazyků
(včetně esperanta a znakové řeči), ve složitých zápletkách a
násobených dějových liniích využívá svůj matematický talent,
kombinační schopnosti a zkušenosti s technikou dramatu (vedl řadu
dílen tvůrčího psaní v různých zemích Latinské Ameriky a ve
Španělsku) a nezapře ani protřelého divadelního režiséra a
zkušeného herce pohrávajícího si s divadelními konvencemi (viz
krátké synopse k jednotlivým hrám zařazeným do Heptalogie).
Jak název napovídá, sdružuje tento cyklus sedm
divadelních her. Spregelburd připadl na nápad napsat tento cyklus v
roce 1996 a nechal se v něm inspirovat deskovou malbou Sedm
smrtelných hříchů od Hieronyma Bosche (1480) – a to jak formálně,
tak obsahově. Cyklus byl dokončen v roce 2007.
Původním záměrem autora bylo po dopsání celého cyklu uvádět
každý den v týdnu jednu část Heptalogie. Divák by si tedy mohl
zvolit libovolně pořadí, ve kterém cyklus uvidí, a složit si tak
svůj vlastní „obraz“.
Ve hrách zařazených do Heptalogie se Spregelburd zamýšlí nad
konceptem hříchu (a jeho možností vůbec) v současné době, kdy se
lidstvo neřídí žádným pevným náboženským, duchovním či filozofickým
řádem. I proto se – nikoli hříchy – ale jakési „postmoderní
deviace“ u Spregelburda jmenují Nechutenství, Extravagance,
Skromnost, Panika, Hloupost, Paranoia a Tvrdohlavost.
Žánrově lze Spregelburdovy hry označit za „chytré“ komedie
pro spíše intelektuální publikum a zručné divadelní praktiky. Autor
v nich totiž pracuje se svými znalostmi několika světových jazyků
(včetně esperanta a znakové řeči), ve složitých zápletkách a
násobených dějových liniích využívá svůj matematický talent,
kombinační schopnosti a zkušenosti s technikou dramatu (vedl řadu
dílen tvůrčího psaní v různých zemích Latinské Ameriky a ve
Španělsku) a nezapře ani protřelého divadelního režiséra a
zkušeného herce pohrávajícího si s divadelními konvencemi (viz
krátké synopse k jednotlivým hrám zařazeným do Heptalogie).
Jak název napovídá, sdružuje tento cyklus sedm
divadelních her. Spregelburd připadl na nápad napsat tento cyklus v
roce 1996 a nechal se v něm inspirovat deskovou malbou Sedm
smrtelných hříchů od Hieronyma Bosche (1480) – a to jak formálně,
tak obsahově. Cyklus byl dokončen v roce 2007.
Původním záměrem autora bylo po dopsání celého cyklu uvádět
každý den v týdnu jednu část Heptalogie. Divák by si tedy mohl
zvolit libovolně pořadí, ve kterém cyklus uvidí, a složit si tak
svůj vlastní „obraz“.
Ve hrách zařazených do Heptalogie se Spregelburd zamýšlí nad
konceptem hříchu (a jeho možností vůbec) v současné době, kdy se
lidstvo neřídí žádným pevným náboženským, duchovním či filozofickým
řádem. I proto se – nikoli hříchy – ale jakési „postmoderní
deviace“ u Spregelburda jmenují Nechutenství, Extravagance,
Skromnost, Panika, Hloupost, Paranoia a Tvrdohlavost.
Žánrově lze Spregelburdovy hry označit za „chytré“ komedie
pro spíše intelektuální publikum a zručné divadelní praktiky. Autor
v nich totiž pracuje se svými znalostmi několika světových jazyků
(včetně esperanta a znakové řeči), ve složitých zápletkách a
násobených dějových liniích využívá svůj matematický talent,
kombinační schopnosti a zkušenosti s technikou dramatu (vedl řadu
dílen tvůrčího psaní v různých zemích Latinské Ameriky a ve
Španělsku) a nezapře ani protřelého divadelního režiséra a
zkušeného herce pohrávajícího si s divadelními konvencemi (viz
krátké synopse k jednotlivým hrám zařazeným do Heptalogie).
Jak název napovídá, sdružuje tento cyklus sedm
divadelních her. Spregelburd připadl na nápad napsat tento cyklus v
roce 1996 a nechal se v něm inspirovat deskovou malbou Sedm
smrtelných hříchů od Hieronyma Bosche (1480) – a to jak formálně,
tak obsahově. Cyklus byl dokončen v roce 2007.
Původním záměrem autora bylo po dopsání celého cyklu uvádět
každý den v týdnu jednu část Heptalogie. Divák by si tedy mohl
zvolit libovolně pořadí, ve kterém cyklus uvidí, a složit si tak
svůj vlastní „obraz“.
Ve hrách zařazených do Heptalogie se Spregelburd zamýšlí nad
konceptem hříchu (a jeho možností vůbec) v současné době, kdy se
lidstvo neřídí žádným pevným náboženským, duchovním či filozofickým
řádem. I proto se – nikoli hříchy – ale jakési „postmoderní
deviace“ u Spregelburda jmenují Nechutenství, Extravagance,
Skromnost, Panika, Hloupost, Paranoia a Tvrdohlavost.
Žánrově lze Spregelburdovy hry označit za „chytré“ komedie
pro spíše intelektuální publikum a zručné divadelní praktiky. Autor
v nich totiž pracuje se svými znalostmi několika světových jazyků
(včetně esperanta a znakové řeči), ve složitých zápletkách a
násobených dějových liniích využívá svůj matematický talent,
kombinační schopnosti a zkušenosti s technikou dramatu (vedl řadu
dílen tvůrčího psaní v různých zemích Latinské Ameriky a ve
Španělsku) a nezapře ani protřelého divadelního režiséra a
zkušeného herce pohrávajícího si s divadelními konvencemi (viz
krátké synopse k jednotlivým hrám zařazeným do Heptalogie).
Rok vydání: | 2009 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | 1 x kniha |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 406 |
Zařazení: | Praha (Česko) • divadelní inscenace • divadelní programy • norské drama |
Mohlo by se vám také líbit..
-
FOREX – Ziskové intradenní a swingové...
Lien Kathy
-
Jak se stát forexovým obchodníkem - N...
Hartman Ondřej
-
Elon Musk
Vance, Ashlee
-
Manikúra včetně nehtové modeláže pro ...
Patricia Herrera
-
Naučte se investovat
Daniel Gladiš
-
Matematika v ekonomii a ekonomice
Bauer Luboš a kolektiv
-
Finanční trhy
Oldřich Rejnuš
-
Tools of Titans
Ferriss, Timothy
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
James C. Collins
-
Digital Gold
Popper, Nathaniel
-
Strengths Finder 2.0
Rath, Tom
-
Úspěšně s kůží na trh
Rostya Gordon-Smith
-
Ekonomika pro střední školy Úvod
-
BABOK® v3 Leitfaden
International Institute of Business Analysis
-
Obchodní právo - podnikatel, podnikán...
Černá, Stanislava; Štenglová, Ivana; Pelikánová, Irena; Dědič, Jan
-
Ahoj, tati