Termín obdržení zásilky
Česká pošta Pátek 28.11
PPL Pátek 28.11
Osobní odběr Pondělí 01.12
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Pharmaceutical Advertising as a Source of Consumer Self-Empowerment

 Pharmaceutical Advertising as a Source of Consumer Self-Empowerment
11 %

1870  Kč 2 096 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Isabell Koinig examines how a standardized promotional message for afictitious over-the-counter (OTC) medication is perceived by consumers in fourdifferent countries (Austria, Germany, the U.S., and Brazil), and the degree towhich it contributes to their self-empowerment.
Autor:
Nakladatel: Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
ISBN: 9783658131333
Rok vydání: 2016
Jazyk : Angličtina
Vazba: Paperback
Počet stran: 378
Mohlo by se vám také líbit..