Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 28.09 )
Česká pošta Úterý 30.09
PPL Úterý 30.09
Osobní odběr Středa 01.10
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

The Perception of Employer Branding in relation with Organizational Commitment, Organizational Identification and Communicat

The Perception of Employer Branding in relation with Organizational Commitment, Organizational Identification and Communicat

968  Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Employer branding is a concept defined as the package of functional, economic and psychological benefits provided by employment, and identified with the employing company (Amber/Barrow, 1996). Even though the concept was originally introduced as a marketing term, the employer branding terminology has entered the human resource management world.
Autor:
Nakladatel: Peter Lang AG
ISBN: 9783631792957
Rok vydání: 2020
Jazyk : Angličtina
Vazba: Paperback / softback
Počet stran: 186
Mohlo by se vám také líbit..