Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu
                        
                    
                    
                    
                    
                    
                                Sleva až 70% u třetiny knih
                            
                        
                                        Kniha seznamuje čtenáře s novými trendy v marketingu a současnými marketingovými přístupy. Upozorňuje na rozvoj marketingových oborů, které nejsou spojeny s vysokými finančními vstupy (např. guerillový, virální, ambush, buzz marketing). Klasické marketingové přístupy ztrácejí na účinnosti a proto je nutné hledat nové možnosti, které podpoří budoucnost marketingu.
Situace trhů na začátku jednadvacátého století od marketingu vyžaduje hledání nových přístupů k marketingové komunikaci. Zákazníci na spotřebních trzích očekávají nějakou formu 'přidané hodnoty', která zaujme, pobaví, přinese uspokojení z aktu koupě. I z toho důvodu je v textu akceptován přístup rozšíření klasického komunikačního mixu (reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations, přímy marketing) o nástroj 'události a zážitky'.
Teoretické aspekty marketingu, resp. marketingové komunikace, jsou dokumentovány na konkrétních praktických příkladech. Pro insipraci a trénink služí doplňující informace v přílohách a případových studiích.
                                    
                                                                | Autor: | Peter Štarchoň | 
| Nakladatel: | Nakladatelství Oeconomica | 
| ISBN: | 978-80-245-1520-5 | 
| Rok vydání: | 2009 | 
| Jazyk : | Čeština | 
| Vazba: | brožovaná | 
| Počet stran: | 180 | 
| Zařazení: | učebnice vysokých škol • marketing • marketingová komunikace • strategický marketing | 
Mohlo by se vám také líbit..
        
    