Termín obdržení zásilky
Česká pošta Pondělí 21.07
PPL Pondělí 21.07
Osobní odběr Úterý 22.07
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu

Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu
Sleva až 70% u třetiny knih
Kniha seznamuje čtenáře s novými trendy v marketingu a současnými marketingovými přístupy. Upozorňuje na rozvoj marketingových oborů, které nejsou spojeny s vysokými finančními vstupy (např. guerillový, virální, ambush, buzz marketing). Klasické marketingové přístupy ztrácejí na účinnosti a proto je nutné hledat nové možnosti, které podpoří budoucnost marketingu. Situace trhů na začátku jednadvacátého století od marketingu vyžaduje hledání nových přístupů k marketingové komunikaci. Zákazníci na spotřebních trzích očekávají nějakou formu 'přidané hodnoty', která zaujme, pobaví, přinese uspokojení z aktu koupě. I z toho důvodu je v textu akceptován přístup rozšíření klasického komunikačního mixu (reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations, přímy marketing) o nástroj 'události a zážitky'. Teoretické aspekty marketingu, resp. marketingové komunikace, jsou dokumentovány na konkrétních praktických příkladech. Pro insipraci a trénink služí doplňující informace v přílohách a případových studiích.
Autor:
Nakladatel: Nakladatelství Oeconomica
ISBN: 978-80-245-1520-5
Rok vydání: 2009
Jazyk : Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 180
Zařazení: učebnice vysokých škol marketing marketingová komunikace strategický marketing
Mohlo by se vám také líbit..