Termín obdržení zásilky
Česká pošta Pátek 17.05
PPL Pátek 17.05
Osobní odběr Pondělí 20.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Homo spotřebitel

Homo spotřebitel
13 %

587  Kč 676 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Cílem publikace je chování spotřebitele. Struktura výkladu se odvíjí od archetypu trojúhelníku. Homo spotřebitel je zobrazován jako jednota 3 úrovní: makroekonomické, rodinné, a individuální. Všechny tří polohy mají na jeho chování zásadní vliv, i když jsou subjektivně vnímány s různou intenzitou. Na makro úrovni jsou tvořeny klíčové rozměry celkové úrovně spotřeby, projevují se na ní dynamika vývoje spotřeby a vliv základních determinant ekonomiky, technického vývoje užitných vlastností produktů, a potřeb podmíněných soužitím s přírodou. Vývoj je definován jednak trendy, jejich variabilitou (koridory vývoje). Spotřebitel je vyjadřován ve virtuální podobě „průměrného“ spotřebitele. Ten se projevuje i jako norma, od které se odvíjejí aspirace spotřebitele, představy bohatství i chudoby. A jsou tak jedním z východisek spotřebního chování.
Autor:
Nakladatel: Nakladatelství Oeconomica
ISBN: 978-80-245-1822-0
Rok vydání: 2012
Jazyk : Čeština
Počet stran: 320
Zařazení: monografie spotřebitelské chování
Mohlo by se vám také líbit..