Homo spotřebitel
13
%
587 Kč 676 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Cílem publikace je chování spotřebitele. Struktura výkladu se odvíjí od archetypu trojúhelníku. Homo spotřebitel je zobrazován jako jednota 3 úrovní: makroekonomické, rodinné, a individuální. Všechny tří polohy mají na jeho chování zásadní vliv, i když jsou subjektivně vnímány s různou intenzitou.
Na makro úrovni jsou tvořeny klíčové rozměry celkové úrovně spotřeby, projevují se na ní dynamika vývoje spotřeby a vliv základních determinant ekonomiky, technického vývoje užitných vlastností produktů, a potřeb podmíněných soužitím s přírodou. Vývoj je definován jednak trendy, jejich variabilitou (koridory vývoje). Spotřebitel je vyjadřován ve virtuální podobě „průměrného“ spotřebitele. Ten se projevuje i jako norma, od které se odvíjejí aspirace spotřebitele, představy bohatství i chudoby. A jsou tak jedním z východisek spotřebního chování.
Autor: | Hilda Bártová |
Nakladatel: | Nakladatelství Oeconomica |
ISBN: | 978-80-245-1822-0 |
Rok vydání: | 2012 |
Jazyk : | Čeština |
Počet stran: | 320 |
Zařazení: | monografie • spotřebitelské chování |
Mohlo by se vám také líbit..