Termín obdržení zásilky
Česká pošta Úterý 20.05
PPL Úterý 20.05
Osobní odběr Středa 21.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Public Relations ve sportovních organizacích

Public Relations ve sportovních organizacích
9 %

85  Kč 92 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Učební text je primárně určen posluchačům FTVS UK. Dále je určen pro všechny zájemce o problematiku sportovního marketingu. Obsahuje jak obecná teoretická východiska Public relations, tak zejména jejich aplikaci na specifika sportovního prostředí. Zaměřuje se zejména na témata podnikové identity sportovních organizací, media relations, zájmových skupin ve sportovním prostředí, komunikace v krizových situacích, corporate publishingem, PR eventů a v neposlední řadě využití internetu ve sportovním public relations. Text je doplněn názornými obrázky, schématy a další ilustrací.
Nakladatel: Univerzita Karlova
ISBN: 978-80-246-2027-5
Rok vydání: 2012
Jazyk : Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 72
Zařazení: učebnice vysokých škol public relations sportovní organizace
Mohlo by se vám také líbit..