Termín obdržení zásilky
Česká pošta Pátek 17.05
PPL Pátek 17.05
Osobní odběr Pondělí 20.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

E-komerce internetový a mobil marketing

E-komerce internetový a mobil marketing
9 %

487  Kč 538 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Příručka se zabývá komerčním využitím Internetu a mobilních technologií, především e-komercí, internetovým a mobil marketingem. Je určena marketingovým pracovníkům (menších a středních) firem, studentům ekonomických a obchodních fakult, učitelům marketingu a všem ostatním zájemcům o tuto problematiku. Co je Internet, další informační a komunikační technologie (ICT). Jaké Internet nabízí služby a nástroje, jak je zajišťován jeho provoz. Technické pojmy důležité pro e-marketing (cookies, logovací soubory, pojem protokol, IP adresy a domény ad.). Nová ekonomika a Internet/ICT. Vymezení e-komerce, definice dle OECD. Internet jako součást podnikové strategie. Etapy e-komerce. Internet a marketingové nástroje. Možné výhody a přínosy, nevýhody, úskalí a rizika. Internet jako zdroj informací pro firmy: nejdůležitější informace na Internetu z tohoto hlediska, hodnocení informací. Výzkumy s využitím Internetu: výhody a nevýhody, druhy výzkumů. Výrobková politika a Internet. Cenová politika: aplikace tradičních nástrojů cenové politiky a nové možnosti, které přináší Internet. Platební systémy a přímé bankovnictví z hlediska obchodování na Internetu. Distribuční politika: distribuce nehmotného zboží přímo na Internetu. Distribuce hmotného zboží z internetových obchodů. Změny v úloze a postavení zprostředkovatelů vlivem ICT. Dodavatelsko-odběratelské řetězce. Internetová reklama: její rozměr a dynamika. Druhy internetové reklamy a jejich rozbor. Podpora prodeje: rozbor využití jednotlivých forem na Internetu. Mobil marketing a m-komerce. Všechny probírané nástroje internetového a mobil marketingu jsou ilustrovány na četných příkladech, převážně z českého Internetu. Stručný obsah 1. Co je Internet 2. Možnosti jednotlivých služeb Internetu 3. Základní pojmy a technologie 4. Nová ekonomika nebo jen pojmy? 5. E-komerce a internetový marketing 6. Internet jako zdroj informací pro firmy 7. Výzkumy s využitím Internetu 8. Výrobková politika 9. Cenová politika 10. Platební systémy a přímé bankovnictví 11. Distribuční politika 12. Internetová reklama 13. Podpora prodeje 14. Mobil marketing a m-komerce 15. Souvislosti a důsledky e-komerce
Nakladatel: BEN - technická literatura
ISBN: 80-7300-195-0
Jazyk : Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 352
Zařazení: příručky elektronický obchod internet internetový marketing internetová reklama mobil marketing
Mohlo by se vám také líbit..