Mikroekonomie
338 Kč 350 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Struktura a obsah publikace Mikroekonomie - středně pokročilý kurz jsou koncipovány tak, aby podaly ucelený obraz a odpovědi na nejrůznější otázky, které mohou vzejít jak z reálných situací na trhu, tak z již předchozího studia základního kurzu mikroekonomie. Kniha se zabývá analýzou spotřebitelského chování, procesem formování tržní poptávky a chováním spotřebitele při tržních změnách, kterými jsou zpravidla změny relativních cen, disponibilního důchodu nebo změny preferencí v důsledku jiných vlivů (reklama, móda, změna kvality zboží apod.). Následně se věnuje nabídkové straně trhu finální produkce a chování firmy, a to jak z hlediska produkční analýzy, tak z hlediska jednotlivých forem konkurence na trzích finální produkce. Další část je pak věnována trhu výrobních faktorů, a to především trhu práce a kapitálu. Dále publikace přibližuje propojení trhů finální produkce a trhů výrobních faktorů v podobě analýzy formování všeobecné rovnováhy a jejích změn. Předmětem poslední kapitoly je analýza tržních selhání.
Nakladatel: | Aleš Čenek,s.r.o. |
ISBN: | 978-80-7380-207-3 |
Rok vydání: | 2009 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 304 |
Zařazení: | učebnice vysokých škol • mikroekonomie |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Udělejte radikální řez
Jillian Michaels
-
264 cvičení na velkém míči
Helena Jarkovská
-
Tao Yoga der Liebe
Chia, Mantak
-
The Best Of The Buddha Spirit, 1 Audi...
Evans, Gomer Edwin
-
Catching the big fish
Lynch, David
-
Jikiden Reiki
Yamaguchi, Tadao
-
Insight-Yoga
Powers, Sarah
-
Sixpack-Trainer
Delp, Christoph
-
Die Heilkraft des Gehens
Luijpers, Wim
-
Chakra-Yoga-Nidra, m. 1 Audio-CD
Kündig, Barbara
-
Autogenes Training, Audio-CD
Schirmohammadi, Abbas
-
Core Performance
Verstegen, Mark
-
Zodpovednosť na internete podľa české...
Martin Husovec
-
Zákon o Policajnom zbore
Marián Peťovský
-
Praktické prípady z rímskeho práva (5...
Hausmaninger, Herbert
-
Základní slova
Aleš Pejchal