Marketing inovací
768 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Kniha přináší ucelený pohled na poměrně mladý obor - marketing inovací. Rozvoj inovační činnosti je jednou z cest, jak může podnik vytvořit konkurenční výhodu a uspět v globálním konkurenčním prostředí. Autoři se zaměřili přednostně na problematiku přípravy a realizace produktových inovací. Vycházejí z toho, že inovace lze z hlediska jejich intenzity členit do tří skupin : radikální, inkrementální a středního stupně. Zatímco radikální inovace se vyskytují jen velmi ojediněle a inkrementální inovace lze zvládat a využitím běžných manažerských a marketingových praktik, u inovací středního stupně je žádoucí využívat při jejich implementaci specifické marketingové postupy a nástroje. Zatímco v operativní oblasti je podle autorů možné dalekosáhle využívat všeobecných marketingových poznatků a metod, ve strategické oblasti existují podstatné odlišnosti mezi všeobecně využívanými nástroji strategického marketingu a strategickým marketingem inovací. Ten se mj. obsáhle zabývá příčinami úspěšnosti a neúspěšnosti inovací, rozpracováním inovačních strategií, rolemi aktérů inovací apod. Práce kulminuje analýzou nástrojů a postupů, používaných v rámci strategického výzkumu trhu inovací výrobků v jednotlivých fázích inovačního procesu, počínaje inovačními impulzy přes hledání a vyhodnocování námětů na inovace po oblast strategického a operativního vývoje, včetně uvedení na trh.
Autor: | Volker Trommsdorff |
Nakladatel: | Nakladatelství C.H.Beck-CZ |
ISBN: | 978-80-7400-092-8 |
Rok vydání: | 2009 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 291 |
Zařazení: | učebnice • příručky • marketing inovací |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Základy ekonomie
Robert Holman
-
Zákon o majetkovém vyrovnání s církve...
Valeš
-
Notářský řád a řízení o dědictví. Kom...
Miloslav Jindřich
-
Občanský zákoník I.
Linda Perina
-
Finanční strategie - krok za krokem
Miloslav Keřkovský, Petr Novák a kol.
-
Právní úprava mimosmluvních závazků s...
-
Rozhodčí smlouvy v mezinárodním obchodě
-
Makroekonomie - středně pokročilý ku...
Robert Holman
-
Prognostika
Bohumír Štědroň
-
Soukromoprávní vymáhání soutěžního p...
Lucie Mikulíková
-
Strategie nákupu - krok za krokem
Hanzelková
-
Soudní řád správní
-
Business plán. Krok za krokem
Jiří Ficbauer
-
Politika a politický marketing
-
Bankovnictví 2. vydání
-
Sbírka nálezů a usnesení ÚS ČR, svaze...
Ústavní soud ČR