Marketing
630 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí se a zdokonalují metody tvorby marketingových strategií i jednotlivé nástroje marketingu. Nové vydání úspěšné učebnice vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, současně ukazuje na vzájemné souvislosti. Učebnice zachovává původní členění do šesti hlavních oddílů: Pojetí marketingu a marketingového řízení, Analýza marketingových příležitostí, Výběr cílových trhů, Marketingové nástroje, Marketingové aplikace, Moderní trendy v marketingu. Autoři ale doplnili text o nové poznatky a jevy, které v oblasti marketingu nastaly. Text byl také rozšířen o dvě nové kapitoly, jedna je zaměřena na sociální marketing a druhá se zabývá novými trendy a bariérami v marketingu. Principy a metody marketingu jsou aplikovány na české ekonomické prostředí a reagují na psychologii českého spotřebitele.
| Nakladatel: | Nakladatelství C.H.Beck-CZ |
| ISBN: | 978-80-7400-115-4 |
| Rok vydání: | 2010 |
| Jazyk : | Čeština |
| Vazba: | brožovaná |
| Počet stran: | 528 |
| Zařazení: | učebnice vysokých škol • marketing |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Střet civilizací
Samuel P. Huntington
-
Zásady ekonomie
N. Gregory Mankiw
-
Superguru Bárta
Kmenta Jaroslav
-
Veřejný sektor a veřejné finance
František Ochrana; Jan Pavel; Leoš Vítek
-
Češi a Němci
Václav Makrlík
-
Bankovní regulace a dohled
Lenka Jurošková
-
Ano, pane premiére aneb Rozhašená země
Jan Fischer
-
Skryté bohatství firmy
Jan Barták
-
Pokoušení nesvobody
Ralf Dahrendorf
-
Předpovědi budoucnosti a pravda o min...
Anastasija Novych
-
Dlouhé stíny Mnichova - Mnichovská do...
Kuklík Jan, Němeček Jan
-
Smrt Západu - Jak vymírání obyvatel a...
Patrick J. Buchanan
-
Zákon o majetkovém vyrovnání s církve...
Valeš
-
Notářský řád a řízení o dědictví. Kom...
Miloslav Jindřich
-
Finanční strategie - krok za krokem
Miloslav Keřkovský, Petr Novák a kol.
-
Právní úprava mimosmluvních závazků s...
