Marketing
630 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí se a zdokonalují metody tvorby marketingových strategií i jednotlivé nástroje marketingu. Nové vydání úspěšné učebnice vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, současně ukazuje na vzájemné souvislosti. Učebnice zachovává původní členění do šesti hlavních oddílů: Pojetí marketingu a marketingového řízení, Analýza marketingových příležitostí, Výběr cílových trhů, Marketingové nástroje, Marketingové aplikace, Moderní trendy v marketingu. Autoři ale doplnili text o nové poznatky a jevy, které v oblasti marketingu nastaly. Text byl také rozšířen o dvě nové kapitoly, jedna je zaměřena na sociální marketing a druhá se zabývá novými trendy a bariérami v marketingu. Principy a metody marketingu jsou aplikovány na české ekonomické prostředí a reagují na psychologii českého spotřebitele.
Nakladatel: | Nakladatelství C.H.Beck-CZ |
ISBN: | 978-80-7400-115-4 |
Rok vydání: | 2010 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 528 |
Zařazení: | učebnice vysokých škol • marketing |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Matrix Božský zdroj
Gregg Braden
-
Labyrint světa a ráj srdce
Jan Amos Komenský
-
Ježíš Nazaretský
Petr Pokorný
-
Spravedlnost: Co je správné dělat
Michael Sandel
-
Úspěch a jeho spirituální dimenze
Marian Jelínek
-
Evropa na rozcestí
Komárek Stanislav
-
Slabikář vnitřní modlitby
Pavel Vojtěch Kohut
-
Proč Bůh?
Timothy J. Keller
-
Brána smrti
Poltikovič Viliam
-
Myšlení obrazem
-
Co je fenomén?
-
Filosofie 20. století
Emerich Coreth; Břetislav Horyna
-
Základy ekonomie
Robert Holman
-
Zákon o majetkovém vyrovnání s církve...
Valeš
-
Notářský řád a řízení o dědictví. Kom...
Miloslav Jindřich
-
Občanský zákoník I.
Linda Perina