Marketing a nová ekonomika
512 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Marketing prošel v posledních letech dynamickým vývojem od masového a cíleného marketingu až po dnešní formy institucionalizovaného a IT marketingu. Přes všechny změny, které přinesly nové technologie, jeho základní komponenty zůstávají nezměněny. Autoři se zabývají marketingem v postkotlerovském období a doplňují vybrané oblasti marketingových činností o specifika, jež souvisí s nástupem nové ekonomiky. Poukazují na skutečnost, že klasický pojmový aparát je s určitými modifikacemi aplikovatelný i pro novou ekonomiku, která se vyznačuje extrémní dynamikou a částečně pyramidálním charakterem. Čtenář se o tom může sám přesvědčit na příkladu inovativní firmy Apple nebo na skrytém a nelítostném souboji gigantů Google a Microsoft. Pozornost je dále věnována takovým aktuálním otázkám, jako je ochrana osobních údajů, internetový marketing a s tím související vznik nových marketingových nástrojů a manažerských funkcí. Autoři se nevyhnuli ani neviditelnému fenoménu nové ekonomiky – vše prostupující nekontrolovatelné megaintegraci.
Publikace je rozdělena celkem do sedmi kapitol (Systémové aspekty nové ekonomiky, Internet a megaintegrace, Nové příležitosti pro marketing, Využití Internetu v marketingu, Elektronická komunikace a e-Government, Ochrana osobních údajů – nový segment trhu, Manažeři nové ekonomiky). V závěru každé kapitoly jsou uvedena Klíčová slova, Otázky a Literatura. Nechybí ani Přílohy, které samotný text doplňují a rozšiřují, a to – Média, Marketingové asociace a Fúze v nové ekonomice.
Autor: | Petr Budiš |
Nakladatel: | Nakladatelství C.H.Beck-CZ |
ISBN: | 978-80-7400-146-8 |
Rok vydání: | 2009 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | pevná |
Počet stran: | 224 |
Zařazení: | monografie • informační technologie • marketing • komunikační technologie • elektronická komunikace • znalostní ekonomika |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Základy ekonomie
Robert Holman
-
Zákon o majetkovém vyrovnání s církve...
Valeš
-
Notářský řád a řízení o dědictví. Kom...
Miloslav Jindřich
-
Občanský zákoník I.
Linda Perina
-
Finanční strategie - krok za krokem
Miloslav Keřkovský, Petr Novák a kol.
-
Právní úprava mimosmluvních závazků s...
-
Rozhodčí smlouvy v mezinárodním obchodě
-
Makroekonomie - středně pokročilý ku...
Robert Holman
-
Prognostika
Bohumír Štědroň
-
Soukromoprávní vymáhání soutěžního p...
Lucie Mikulíková
-
Soudní řád správní
-
Business plán. Krok za krokem
Jiří Ficbauer
-
Politika a politický marketing
-
Bankovnictví 2. vydání
-
Sbírka nálezů a usnesení ÚS ČR, svaze...
Ústavní soud ČR
-
Sbírka nálezů a usnesení ÚS ČR, svaz...
Ústavní soud ČR