Marketing při utváření podnikové strategie
22
%
312 Kč 400 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Text publikace je praktickým zhodnocením zkušeností autorů, vycházející z jejich dlouholeté manažerské činnosti. Publikace poskytuje dále výklad moderních marketingových postupů nutných ke zvládnutí analýz okolí, tržního postavení podniku až po vypracování situační analýzy jako východiska pro tvorbu podnikového plánu. Uvedená kniha přibližuje marketing jako způsob myšlení a praktického chování firem. Autoři se snaží vysvětlit a naučit marketingovému myšlení tak, aby firmy byly schopny i při omezeném počtu zdrojů nalézt a využít příležitosti nejen na domácím, ala i na světovém trhu.. Přínosem je i zařazení zajímavých teoretických axiomů. Publikace je tak nejen vhodným učebním textem pro studenty, ale je velice vhodná i pro praxi manažerů a pracovníků podniků zabývajících se touto problematikou.
Nakladatel: | Vysoká škola finanční a správní |
ISBN: | 978-80-7408-060-9 |
Rok vydání: | 2012 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | pevná |
Počet stran: | 253 |
Zařazení: | monografie • marketing • strategický marketing |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Moje první knížka o sexu
José R. Díaz Morfa
-
Dospívání dívek
Shushann Movsessian
-
Moje zoubky
Iwona Radünz
-
Lidské tělo
-
Tisící patro
Katharine McGeeová
-
Na co se stydím zeptat
Conchita Madueňo
-
Mindfulness pro zvládání hněvu
Murphy, Jason Robert; Purcell, Mark C.
-
Můj tajný deník na klíček
neuveden
-
Lidské tělo
-
Uvnitř
Isabel Minhós Martins; Maria Manuel Pedrosa; Madalena Matoso
-
Červená je přece fajn
Zamolo, Lucia
-
Téměř tajný průvodce dospíváním
Ilona Einwohlt