Marketing při utváření podnikové strategie
22
%
312 Kč 400 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Text publikace je praktickým zhodnocením zkušeností autorů, vycházející z jejich dlouholeté manažerské činnosti. Publikace poskytuje dále výklad moderních marketingových postupů nutných ke zvládnutí analýz okolí, tržního postavení podniku až po vypracování situační analýzy jako východiska pro tvorbu podnikového plánu. Uvedená kniha přibližuje marketing jako způsob myšlení a praktického chování firem. Autoři se snaží vysvětlit a naučit marketingovému myšlení tak, aby firmy byly schopny i při omezeném počtu zdrojů nalézt a využít příležitosti nejen na domácím, ala i na světovém trhu.. Přínosem je i zařazení zajímavých teoretických axiomů. Publikace je tak nejen vhodným učebním textem pro studenty, ale je velice vhodná i pro praxi manažerů a pracovníků podniků zabývajících se touto problematikou.
Nakladatel: | Vysoká škola finanční a správní |
ISBN: | 978-80-7408-060-9 |
Rok vydání: | 2012 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | pevná |
Počet stran: | 253 |
Zařazení: | monografie • marketing • strategický marketing |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Kapitoly z dějin výtvarného umění
Vladimír Prokop
-
Vybrané kapitoly z dějin kultury
Alena Odehnalová
-
Umění po roce 1900 - Modernismus, ant...
Foster Hal
-
Mladí lvi v kleci
Eva Doležalová
-
Stručný přehled vývoje uměleckých slo...
-
Bohdan Lacina
Jiří Hlušička
-
Nástin dějin evropského umění II.
Jiří Tušl
-
Dvanáct století naší architektury
Miloslav Pojsl
-
Secese – vitální umění 1900
Eva Doležalová
-
Frei.Wild
Farin, Klaus
-
Nástin dějin evropského umění I.
Jiří Tušl
-
Das Guggenheim-Museum in Bilbao
Scholze, Barbara