Marketing při utváření podnikové strategie
22
%
312 Kč 400 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Text publikace je praktickým zhodnocením zkušeností autorů, vycházející z jejich dlouholeté manažerské činnosti. Publikace poskytuje dále výklad moderních marketingových postupů nutných ke zvládnutí analýz okolí, tržního postavení podniku až po vypracování situační analýzy jako východiska pro tvorbu podnikového plánu. Uvedená kniha přibližuje marketing jako způsob myšlení a praktického chování firem. Autoři se snaží vysvětlit a naučit marketingovému myšlení tak, aby firmy byly schopny i při omezeném počtu zdrojů nalézt a využít příležitosti nejen na domácím, ala i na světovém trhu.. Přínosem je i zařazení zajímavých teoretických axiomů. Publikace je tak nejen vhodným učebním textem pro studenty, ale je velice vhodná i pro praxi manažerů a pracovníků podniků zabývajících se touto problematikou.
Nakladatel: | Vysoká škola finanční a správní |
ISBN: | 978-80-7408-060-9 |
Rok vydání: | 2012 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | pevná |
Počet stran: | 253 |
Zařazení: | monografie • marketing • strategický marketing |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Cukrfree
Janina Černá
-
Mnich, který prodal své ferrari
Robin S. Sharma
-
BARF Krmení psa přirozenou stravou
Kateřina Novosádová
-
Žítkovské bohyně
Kateřina Tučková
-
Udělej si svoji knihu
Zita Janáčková; Lenka Andrýsková
-
Encyklopedie tanků a obrněných vozide...
Zita Janáčková; Lenka Andrýsková
-
Česky krok za krokem 2
Pavla Bořilová; Lída Holá
-
Emoční inteligence
Daniel Goleman
-
Sirotčinec slečny Peregrinové pro pod...
Ransom Riggs
-
Střet civilizací
Samuel P. Huntington
-
Angličtina pro jazykové školy I.
Stella Nangonová
-
Herbář léčivých rostlin (1)
Jiří Janča