Marketing při utváření podnikové strategie
22
%
312 Kč 400 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Text publikace je praktickým zhodnocením zkušeností autorů, vycházející z jejich dlouholeté manažerské činnosti. Publikace poskytuje dále výklad moderních marketingových postupů nutných ke zvládnutí analýz okolí, tržního postavení podniku až po vypracování situační analýzy jako východiska pro tvorbu podnikového plánu. Uvedená kniha přibližuje marketing jako způsob myšlení a praktického chování firem. Autoři se snaží vysvětlit a naučit marketingovému myšlení tak, aby firmy byly schopny i při omezeném počtu zdrojů nalézt a využít příležitosti nejen na domácím, ala i na světovém trhu.. Přínosem je i zařazení zajímavých teoretických axiomů. Publikace je tak nejen vhodným učebním textem pro studenty, ale je velice vhodná i pro praxi manažerů a pracovníků podniků zabývajících se touto problematikou.
| Nakladatel: | Vysoká škola finanční a správní |
| ISBN: | 978-80-7408-060-9 |
| Rok vydání: | 2012 |
| Jazyk : | Čeština |
| Vazba: | pevná |
| Počet stran: | 253 |
| Zařazení: | monografie • marketing • strategický marketing |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Psychologie Atkinsonové a Hilgarda
S. Noel-Hoeksema; L. B. Frederickson; W. A. Wagenaar
-
Pedagogika pro učitele
Alena Vališová
-
Logopedie
Jiřina Klenková
-
On-Line
Dewald, Wilfried
-
Přijímací zkoušky na vysokou školu Če...
Marie a kol. Čechová
-
Maria Montessori
Böhm, Winfried
-
The Freedom Writers Diary
Gruwell, Erin
-
Základy imunologie pro zubní a všeobe...
-
Kita-Kinder machen Theater
Kowolik, Bernadette
-
Mathe-Wissen auf einen Blick, Klasse ...
Boretzki, Anja
-
Mathe-Wissen auf einen Blick, Klasse ...
Boretzki, Anja
-
30 x Religion für 45 Minuten, Klasse 1/2
Kurt, Aline
