Nová pravidla marketingu a PR
22
%
278 Kč 357 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Nové technologie, které mění internet ve skutečně online multimediální médium určené nejširšímu okruhu uživatelů, výrazně rozšiřují možnosti marketingu a public relations (PR, 'vztahy s veřejností'). Odložte 'stará' pravidla marketingu a PR, která dnes ztrácejí na účinnosti, a využijte to, co nabízí současný web: blogy, podcasty, RSS zdroje, fóra nebo stránky komunit a oslovte přímo své zákazníky. Web vám dovolí uskutečnit to, co žádné jiné médium – vaše informace mohou být vždy zcela aktuální, přesně cílené na vybranou skupinu klientů, dodávané v nejrůznějších formátech, od psaného či mluveného slova až po video, a hlavně dostupné tehdy, kdy to zákazník požaduje. Díky webu můžete získat přímou odezvu na vaše aktivity, a můžete měřit a vyhodnocovat účinnost svého marketingu a PR, a co je jistě pro většinu společností zajímavé – oslovujete přímo své potenciální zákazníky, které tak můžete přivést na své stránky a zapojit do nákupního procesu.
David Scott ve své knize ukazuje možnosti, které web nabízí velkým i malým společnostem, ať již z podnikatelské nebo neziskové sféry, v marketingu a PR. Na řadě příkladů předvádí využití blogů, vlastních i cizích, různé možnosti sdílení a předávání obsahu (včetně zvukových a video nahrávek), webových konferencí a seminářů k přímému oslovení zákazníků nebo příznivců a zájemců. Vysvětluje výhody plynoucí z tohoto nového přístupu k reklamě ve srovnání s klasickými 'starými' pravidly, jako předávání tiskových zpráv vybrané skupině novinářů, časově omezené reklamní kampaně a inzertní aktivity v časopisech, novinách nebo rozhlase a televizi.
Knihu nelze chápat jako přímočarý návod, jedná se spíše o přehled možností, doporučení a postupů s řadou skutečných příběhů. Autor neuvádí žádné zázračné a zaručené metody, ani neslibuje závratný nárůst obratu a zisku, zvýšení počtu příznivců či zákazníků. Upozorňuje na nové možnosti webu, které by se firmy a nejrůznější jiné společnosti mohly a měly pokusit využít ve svůj prospěch.
Nakladatel: | Zoner Press |
ISBN: | 978-80-86815-93-0 |
Rok vydání: | 2008 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 272 |
Zařazení: | příručky • public relations • internetový marketing • internetová komunikace • internetová reklama |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Stingl Miloslav. Biografie cestovatel...
Chroust, Adam
-
Střet civilizací
Samuel P. Huntington
-
Exotem na této zemi
Ladislav Heryán
-
Vila Tugendhat Ludwiga Miese van der ...
Daniela Hammer-Tugendhat
-
Gulag
Anne Applebaum
-
Tajné společnosti
Jan van Helsing
-
Demografie nejen pro demografy
Květa Kalibová; Zdeněk Pavlík; Alena Vodáková
-
Predator
Martin J., Matt
-
Vyhnání
Michaela Peroutková
-
Bídníci.cz
Jiří Zídek
-
Češi na vlásku
Kuras, Benjamin
-
Chomutov
Jaroslav Pachner
-
Korálkové náramky
Dana Kovaľová
-
Velká kniha stylů portrétní fotografie
Peter Travers
-
Umění Zentangle®
-
Naučte se kreslit Manga Svět hrůzy a ...