Nová pravidla marketingu a PR
22
%
278 Kč 357 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Nové technologie, které mění internet ve skutečně online multimediální médium určené nejširšímu okruhu uživatelů, výrazně rozšiřují možnosti marketingu a public relations (PR, 'vztahy s veřejností'). Odložte 'stará' pravidla marketingu a PR, která dnes ztrácejí na účinnosti, a využijte to, co nabízí současný web: blogy, podcasty, RSS zdroje, fóra nebo stránky komunit a oslovte přímo své zákazníky. Web vám dovolí uskutečnit to, co žádné jiné médium – vaše informace mohou být vždy zcela aktuální, přesně cílené na vybranou skupinu klientů, dodávané v nejrůznějších formátech, od psaného či mluveného slova až po video, a hlavně dostupné tehdy, kdy to zákazník požaduje. Díky webu můžete získat přímou odezvu na vaše aktivity, a můžete měřit a vyhodnocovat účinnost svého marketingu a PR, a co je jistě pro většinu společností zajímavé – oslovujete přímo své potenciální zákazníky, které tak můžete přivést na své stránky a zapojit do nákupního procesu.
David Scott ve své knize ukazuje možnosti, které web nabízí velkým i malým společnostem, ať již z podnikatelské nebo neziskové sféry, v marketingu a PR. Na řadě příkladů předvádí využití blogů, vlastních i cizích, různé možnosti sdílení a předávání obsahu (včetně zvukových a video nahrávek), webových konferencí a seminářů k přímému oslovení zákazníků nebo příznivců a zájemců. Vysvětluje výhody plynoucí z tohoto nového přístupu k reklamě ve srovnání s klasickými 'starými' pravidly, jako předávání tiskových zpráv vybrané skupině novinářů, časově omezené reklamní kampaně a inzertní aktivity v časopisech, novinách nebo rozhlase a televizi.
Knihu nelze chápat jako přímočarý návod, jedná se spíše o přehled možností, doporučení a postupů s řadou skutečných příběhů. Autor neuvádí žádné zázračné a zaručené metody, ani neslibuje závratný nárůst obratu a zisku, zvýšení počtu příznivců či zákazníků. Upozorňuje na nové možnosti webu, které by se firmy a nejrůznější jiné společnosti mohly a měly pokusit využít ve svůj prospěch.
Nakladatel: | Zoner Press |
ISBN: | 978-80-86815-93-0 |
Rok vydání: | 2008 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 272 |
Zařazení: | příručky • public relations • internetový marketing • internetová komunikace • internetová reklama |
Mohlo by se vám také líbit..
-
DVD-Tornado
-
DVD-F-16 Falcon
-
DVD-F-14 Tomcat
-
Święta Ruś
Besancon Alain
-
DVD-F-15 Eagle
-
Szokujące fakty z życia reportera
Luyendrijk Joris
-
Powstanie Poznańskie 1956 Akty oskarż...
Grabus Jerzy M.
-
Listy do mojego oprawcy
Asadi Huszang
-
Polski wir I wojny 1914-1918
-
DVD-Harrier
-
Śpij, mężny w Katyniu, Charkowie i Mi...
Mikke Stanisław
-
Moszna zamek i park wersja angielska
Będkowska-Karmelita Anna
-
Očima fotografa
Michael Freeman
-
Umění Zentangle®
-
Naučte se kreslit Manga Svět hrůzy a ...
-
Bohové a bohyně v nás
Zuzana Řezáčová Lukášková