Marketing - cesta k trhu
358 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stal nejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás. O tom svědčí pro oblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných a prodaných 50 tis. kusů této publikace. V novém vydání, které navazuje na původní publikaci, byl autorem obsah ve značné míře inovován a doplněn o nové poznatky z oblasti marketingové teorie a praxe. Zájemcům o tuto knihu je předkládán kvalitní počáteční vstup do světa marketingu. Jedná se o vhodnou učebnici pro studenty, kteří chtějí marketing studovat na vyšší úrovni a pro odborníky, kteří potřebují pro svou práci kvalitní teoretické základy ve stále se měnícím ekonomickém prostředí. Přehledná, jasná, s řadou praktických řešení. Neocenitelná nejen pro výuku základů marketingu, ale i pro praxi a širokou odbornou veřejnost.
| Nakladatel: | Aleš Čenek,s.r.o. |
| ISBN: | 80-86898-48-2 |
| Rok vydání: | 2005 |
| Jazyk : | Čeština |
| Vazba: | brožovaná |
| Počet stran: | 344 |
| Zařazení: | učebnice • marketing |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Zoner Photo Studio X
Josef Pecinovský
-
Pravdivý příběh Plastic People
Ivan Martin Jirous
-
Český Těšín
Henryk Wawreczka
-
Cikáni
Koudelka Josef
-
Uzdrav svá vnitřní zranění
Lise Bourbeau
-
Brno - město uprostřed Evropy
-
Panasonic Lumix DMC-LX 100 - Für bess...
Schlömer, Lothar
-
Sůl země
Milan Pitlach
-
Velká kniha stylů portrétní fotografie
Peter Travers
-
In Natur und Sonne
-
Araki. Tokyo Lucky Hole
Araki, Nobuyoshi
-
LUMIX GX80
Spehr, Dietmar
-
Poriadkova polícia
-
Zodpovednosť na internete podľa české...
Martin Husovec
-
Komerční suburbanizace Prahy
-
Zákon o Policajnom zbore
Marián Peťovský
