Marketingové řízení památkových objektů
36
%
173 Kč 269 Kč
Zboží skladem, ihned k odeslaní
Pokud objednám nyní, kdy zboží dostanu
Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace Marketingové řízení památkových objektů je jeden z hlavních výstupů projektu NAKI (národní a kulturní identita), který financuje Ministerstvo kultury České republiky.
Autoři publikace mapují specifické ekonomické podmínky společnosti v České republice v sektoru rozvoje kultury. Podstatná část řešení otázek všeobecného fungování historických památek a její ekonomiky se týká marketingového řízení památkových objektů. Tento dílčí cíl výzkumu projektu se týká analyzování a navrhování vhodných marketingových nástrojů pro řízení velice heterogenního a velice početného souboru hradů, zámků, paláců a zahrad, který se nachází na území České republiky.
Výsledky výzkumu v této souborné monografi jsou převedeny na návrhy přístupů, rozborů a metod, které jsou využitelné ve více efektivním marketingu památkových objektů.
Nakladatel: | Ekopress |
ISBN: | 978-80-87865-14-9 |
Rok vydání: | 2014 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 195 |
Zařazení: | kulturní památky • marketingový management • kolektivní monografie • marketingový výzkum • marketing kultury • památkové objekty |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Encyklopedie českých klášterů
Pavel Vlček
-
Praga mysteriosa
Milan Špůrek
-
Cabin Porn
Klein, Zach
-
Chrám svatého Víta
-
Větrné mlýny
Iva Hoňková
-
Architektura
Ondřej Šefců
-
Architektura v proměnách tisíciletí
Jaroslava Staňková
-
Technika budov
Klaus Daniels
-
Posvátná geometrie
Miranda Lundy
-
99 domů 2
Jan Jakub Tesař
-
The Design of Everyday Things
Norman, Donald A.
-
Střecha nad hlavou
-
Anglicko-český a česko-anglický slovn...
Bočánková, Milena; Kalina, Miroslav
-
Economy in English
-
Příručka úspěšného obchodování na kom...
-
Deutsch an der Uni