Co nemám, neprodám!
8
%
403 Kč 438 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Tato kniha je pro oblast prodeje a distribuce tím, čím se světový bestseller „Cíl“ stal pro oblast výroby.
Dr. Goldratt se v knize zabývá klíčovými problémy obchodních a dodavatelských řetězců
* neschopností předpovídat s dostatečnou přesností budoucí poptávku,
* velmi dlouhými dobami dodávek (často mnohem delšími než se předpokládá),
* nákupem příliš malého množství některých položek a velkého množství jiných,
* tím, jak současný přístup k logistice zajišťuje, že zásoby nejsou v distribučním řetězci tam, kde je jich právě zapotřebí,
a nabízí způsob, jak prosadit potřebné změny v organizaci.
I přes atraktivní ceny a zajímavé akce se Paul White, zkušený vedoucí pobočky rodinného maloobchodního řetězce, už delší dobu potýká s klesající ziskovostí svého obchodu. Řešení se překvapivě začíná rýsovat v okamžiku, kdy havárie vodovodního potrubí donutí Paula a jeho manželku Caroline k provedení několika změn v chodu společnosti. Zatímco se všichni těší na konec nouzového stavu a obnovení „starého pořádku“, objeví se neočekávané zprávy z finančního oddělení. Cesta k řešení, které vyšvihne rodinný řetězec obchodů na výrazně ziskovou, razantně expandující, mezinárodní společnost, je však ještě dlouhá.
Autor: | Ilan Eshkol |
Nakladatel: | INTERQUALITY, sp |
ISBN: | 978-80-902770-6-9 |
Rok vydání: | 2010 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 200 |
Zařazení: | populárně-naučné publikace • management prodeje • teorie omezení (management) • didaktické příběhy • řízení zásob |
Mohlo by se vám také líbit..