Segmentujeme spotřební trhy
6
%
167 Kč 178 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Kniha doc. Ing. Jana Koudelky, CSc., kterou vydává nakladatelství Professional Publishing, se podrobně zabývá jednak procesem poznávání segmentů na spotřebních trzích – jak obsahově, tak metodicky, jednak navazujícím procesem výběru mezi segmenty (tržním zacílením – tedy targeting). Úvodní kapitoly přinášejí spíše obecné informace (Význam segmentace spotřebního trhu v marketingu, Jádro a hlavní fáze segmentace jako procesu odkrývání segmentů z hlediska marketingové orientace, Problémy vymezení segmentovaného trhu a kritéria vztahu vůči produktu), na ně navazují kapitoly, zabývající se dílčími aspekty segmentace spotřebních trhů (Tradiční segmentační proměnné (možnosti demografických, etnografických, fyziografických, geografických charakteristik spotřebitelů), Možnosti „netradičních“ psychografických proměnných (sociální třída v širším pojetí, životní styly, osobnost), Kritéria reakcí na marketingové proměnné (nákupní typologie spotřebitelů, mediální typologie spotřebitelů), Základní koncepty odkrývání segmentů (deduktivní segmentace, induktivní segmentace, apriori, post hoc, forward, backward). Závěrečná část knihy analyzuje metody získávání informací pro segmentaci spotřebních trhů (obsahová analýza, agenturní výzkumy, data, modifikace primárních výzkumů pro segmentační účely), metody analýzy dat, hlediska pro výběr vhodných segmentů v rámci marketingové strategie a demonstruje postup při vlastním výběru segmentů. Publikace obsahuje praktické návody, jak využít metodické postupy, a to i při relativně skromnějších podmínkách, je rovněž doprovázena aktuálními informacemi o diferencujících sklonech českých spotřebitelů, text je doprovázen příklady přístupů k segmentaci spotřebního trhu (českými i zahraničními).
Autor: | Koudelka, Jan |
Nakladatel: | Professional Publishing |
ISBN: | 978-80-8641-976-3 |
Rok vydání: | 2005 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 176 |
Zařazení: | monografie • segmentace trhu |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Company Control and Takeovers As a Gr...
Smrčka, Luboš; Plaček, Jan
-
Regulace pojišťovnictví v EU
-
Mezinárodní měnový systém a globální ...
Petr Sedláček
-
Principy pojištění podnikatelů a práv...
-
Konkurenční struktury v dodavatelskýc...
Zouhar, Jan
-
Statistika v příkladech 2. vydání
Marek, Luboš; kolektív autorov
-
Geopolitika Číny
Oskar Krejčí
-
Sametová revoluce
Krejčí, Oskar
-
Statistika v ekonomii
Kolektiv Autorů
-
Lidé v procesech řízení (o kvalitě, z...
Růžena Petříková
-
Základy facility managementu
Vyskočil, Vlastimil K.; Štrup, Ondřej
-
Management transferu znalostí
Hana Mohelská a kolektív autorov
-
Reklub 1927-1949: Kapitoly z dějin če...
Dušan Pavlů
-
Ekonomika veřejných rozpočtů
Richard Pospíšil
-
Ekonomická diplomacie nové doby
Richard Braun
-
Století motocyklu
Reissner Martin