Branding neziskových organizací
Sleva až 70% u třetiny knih
'Publikace čtenáře seznámí s dosavadními teoretickými poznatky brandingu a ukáže politiku řízení značky jako potenciálního a efektivního řešení k dosažení dlouhodobých cílů a strategií, jež i neziskové organizace mohou dovést ke kýženému stabilnímu rozvoji a úspěchu a přispěje k zajištění jejich udržitelnosti. Jako každá reálná situace, i branding má své možné negativní dopady. Je proto třeba s tímto nástrojem obezřetně pracovat a jeho uvedení do každodenního života organizace řádně připravit a promyslet. Praktické ukázky dvou úspěšných a dvou méně úspěšných neziskových organizací, které jsou si vědomy potenciálu síly značky, a stejně tak návod (manuál) na implementaci značky snad poslouží mj. zástupcům reálných neziskových organizací.'
Autor: | Dita Hommerová |
Nakladatel: | Nakladatelství Oeconomica |
ISBN: | 978-80-905122-8-3 |
Rok vydání: | 2015 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 112 |
Mohlo by se vám také líbit..