Termín obdržení zásilky
Česká pošta Úterý 14.10
PPL Úterý 14.10
Osobní odběr Středa 15.10
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Branding neziskových organizací

Branding neziskových organizací
Sleva až 70% u třetiny knih
'Publikace čtenáře seznámí s dosavadními teoretickými poznatky brandingu a ukáže politiku řízení značky jako potenciálního a efektivního řešení k dosažení dlouhodobých cílů a strategií, jež i neziskové organizace mohou dovést ke kýženému stabilnímu rozvoji a úspěchu a přispěje k zajištění jejich udržitelnosti. Jako každá reálná situace, i branding má své možné negativní dopady. Je proto třeba s tímto nástrojem obezřetně pracovat a jeho uvedení do každodenního života organizace řádně připravit a promyslet. Praktické ukázky dvou úspěšných a dvou méně úspěšných neziskových organizací, které jsou si vědomy potenciálu síly značky, a stejně tak návod (manuál) na implementaci značky snad poslouží mj. zástupcům reálných neziskových organizací.'
Autor:
Nakladatel: Nakladatelství Oeconomica
ISBN: 978-80-905122-8-3
Rok vydání: 2015
Jazyk : Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 112
Mohlo by se vám také líbit..