Grafický design v praxi
28
%
357 Kč 499 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Úlohou designu je zprostředkovávat informace - o produktu, koncepci, nebo o společnosti. Originální kniha objasňuje podstatu designu a snaží se čtenáře naučit, jak vytvářet profesionální návrhy ve firmě bez zbytečného zadávání práce profesionálním grafickým studiím.
Publikace pojímá téma designu ve dvou ucelených částech. První oddíl vysvětluje základní principy designu a druhá část přenáší tyto zásady do praxe. Díky četným profesionálním ukázkám a ilustracím je tato kniha přístupnou pomůckou pro začínající i zkušené designéry.
Autor: | David Dabner |
Nakladatel: | Slovart |
ISBN: | 80-7209-597-8 |
Rok vydání: | 2004 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Pevná bez přebalu matná |
Počet stran: | 128 |
Zařazení: | příručky • grafický design |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Mucha
Sarah Muchová
-
Mucha
-
Jak přemýšlí náš teenager?
Tanith Carey
-
Schiele
-
Wagner
-
Neuvěřitelný Ivan Král
Honza Vedral
-
Tutanchamon
Sandro Vannini
-
Neuvěřitelné pohledy do nitra strojů ...
Richard Platt
-
Nová vize
Jaroslav Anděl
-
Umění východní Asie
Gabriele Fahr-Beckerová
-
Impressionism
Karin H Grimme
-
Egypt
Tyldesley Joyce
-
Graphic Design vol. 1 1890-1959
Müller, Jens
-
Living with Stone
-
Haring
Alexandra Kolossa
-
Rembrandt
Michael Bockemühl