Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 01.05 )
Česká pošta Pondělí 06.05
PPL Pondělí 06.05
Osobní odběr Úterý 07.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Popular Music as Promotion - Music and Branding in the Digital Age

 Popular Music as Promotion - Music and Branding in the Digital Age

586  Kč

Odesíláme do 1 až 2 týdnů

Sleva až 70% u třetiny knih
'Business-as-usual' has been transformed across the music industries in the post-CD age. Against widespread hype about the purported decline of the major music labels, this book provides a critique of the ways these companies have successfully adapted to digital challenges and what is at stake for music makers and for culture.
Autor:
Nakladatel: John Wiley And Sons Ltd
ISBN: 9780745692227
Rok vydání: 2016
Jazyk : Angličtina
Vazba: Paperback
Počet stran: 216
Mohlo by se vám také líbit..