Fahrenheit 451 SparkNotes Literature Guide
15
%
159 Kč 186 Kč
Odesíláme do 5 až 7 dní
Sleva až 70% u třetiny knih
When an essay is due and dreaded exams loom, this book offers students what they need to succeed. It provides chapter-by-chapter analysis, explanations of key themes, motifs and symbols, a review quiz, and essay topics. It is suitable for late-night studying and paper writing.
Nakladatel: | Spark Notes |
ISBN: | 9781411469532 |
Rok vydání: | 2014 |
Jazyk : | Angličtina |
Vazba: | Paperback |
Počet stran: | 80 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Jak správně vybrat digitální fotoaparát
Josef Myslín
-
Jak správně vybrat digitální kameru
Josef Myslín
-
Jak správně vybrat osobní počítač
Pavel Navrátil
-
Elektronika s podporou PC + CD
Burkhard Kainka
-
Elektronika v domácnosti
Luboš Vinš
-
Elektryczne i elektroniczne wyposażen...
Pacholski Krzysztof
-
Niesamowite gadżety elektroniczne Sza...
Iannini Robert
-
Vnější a vnitřní ochrana před bleske...
David Klimša
-
PEM Water Electrolysis
Bessarabov, Dmitri (Director, DST National Center of Competence, HySA Infrastructure, North-West University and CSIR, So
-
Complete Electronics Self-Teaching G...
Boysen Earl,Muir Nancy C.
-
ICT Policy, Research, and Innovation
Klessova, Svetlana; Engell, Sebastian; Botterman, Maarten; Cave, Jonathan
-
Základní kurz svařování metodou 311
Václav Minařík
-
Henry V (No Fear Shakespeare)
SparkNotes; Homer
-
Writing Skills: Grade 2 (Flash Kids ...
-
Cursive Writing
-
The Comedy of Errors (No Fear Shakesp...
SparkNotes; Coelho, Paulo