Management trendy a teorie
6
%
462 Kč 490 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Od počátku 90. let se svět v důsledku politických, technologických a ekonomických procesů podstatně změnil. Podniky začaly na tyto proměny globalizujícího se vnějšího prostředí reagovat změnou svých strategií. Nová praxe se promítla do teorie, zejména do nauky o podnikovém hospodářství a do managementu. V centru pozornosti předkládané učebnice je proto otázka, zda lze v důsledku nových teoretických poznatků a jejich aplikace v praxi hovořit o nové teorii managementu. Pozornost je zaměřena např. na problematiku namagementu změn (change management), vznik strategie shareholder value, outsourcing a offshoring, businees reengineering, benchmarking, systém managementu jakosti (TMG) a balanced scorecard. Učebnice obsahuje řadu praktických příkladů, které objasňujísouvislosti mezi prostředím, ve kterém podniky fungují, a metodami jejich řízení.
Autor: | Helmut Lang |
Nakladatel: | C. H. Beck |
ISBN: | 978-80-7179-683-1 |
Rok vydání: | 2007 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 288 |
Zařazení: | učebnice • management |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Římské právo
Jaromír Kincl
-
Veřejné finance. Sbírka příkladů a př...
Hejduková, Pavlína
-
Smlouvy o přepravě v novém občanském ...
-
Opatření AML v dohledu nad kapitálový...
Dražková, Michaela
-
Vyvlastnění a ochrana investic
Barbora Vlachová
-
Makroekonomie, 3. vydání
Robert Holman
-
Nauka administracji
Leoński Zbigniew
-
Dopravní právo
Kolektiv Autorů
-
Veřejné finance - teorie a praxe
Hejduková, Pavlína
-
Úpadkové trestné činy v České republice
Púry, František
-
Antidiskriminační zákon. Komentář, 2....
Kolektiv Autorů
-
Kohezní politika Evropské unie
-
Mikroekonomie
Robert Holman
-
Role veřejného zájmu v mezinárodní ob...
Nový, Drličková
-
Korporátní strategie. Krok za krokem
-
Úřad práce a uchazeč o zaměstnání
Doušová, Jana