Termín obdržení zásilky
Česká pošta Čtvrtek 07.08
PPL Čtvrtek 07.08
Osobní odběr Pátek 08.08
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Management trendy a teorie

Management trendy a teorie
6 %

462  Kč 490 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Od počátku 90. let se svět v důsledku politických, technologických a ekonomických procesů podstatně změnil. Podniky začaly na tyto proměny globalizujícího se vnějšího prostředí reagovat změnou svých strategií. Nová praxe se promítla do teorie, zejména do nauky o podnikovém hospodářství a do managementu. V centru pozornosti předkládané učebnice je proto otázka, zda lze v důsledku nových teoretických poznatků a jejich aplikace v praxi hovořit o nové teorii managementu. Pozornost je zaměřena např. na problematiku namagementu změn (change management), vznik strategie shareholder value, outsourcing a offshoring, businees reengineering, benchmarking, systém managementu jakosti (TMG) a balanced scorecard. Učebnice obsahuje řadu praktických příkladů, které objasňujísouvislosti mezi prostředím, ve kterém podniky fungují, a metodami jejich řízení.
Autor:
Nakladatel: C. H. Beck
ISBN: 978-80-7179-683-1
Rok vydání: 2007
Jazyk : Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 288
Zařazení: učebnice management
Mohlo by se vám také líbit..