Termín obdržení zásilky
Česká pošta Středa 21.05
PPL Středa 21.05
Osobní odběr Čtvrtek 22.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Praktický marketing aneb co vám učebnice zatajily

Praktický marketing aneb co vám učebnice zatajily
17 %

191  Kč 231 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace je souhrnem zkušeností, které se hodí nejen marketingovým pracovníkům, ale všem, kteří cítí potřebu svou firmu posouvat vpřed. Zabývá se prvky marketingu v souvislosti s jejich využitím v reálné praxi. Profil manažera marketingu - základní dovednosti - jak řídit marketingový tým - vztahy k podřízeným, k dodavatelům, k agenturám - služební cesta - osobnostní rozvoj Oddělení marketingu ve vztazích - spolupráce v rámci firmy (finanční oddělení, obchodní oddělení) - vztah ředitele firmy a marketingu, PR - administrativa a korespondence - vztah firmy k zákazníkům - za co odpovídá marketing (CRM, průzkumy trhu, práce s databází) - corporate image - vztahy ke konkurenci Pohled dovnitř marketingového oddělení - struktura marketingu ve firmě - PR a komunikace - výstupy jednotlivých marketingových oddělení (plán, poziční strategie, kampaň a její součásti, marketingový mix)
Autor:
Nakladatel: Ekopress
ISBN: 978-80-8611-981-6
Rok vydání: 2004
Jazyk : Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 197
Zařazení: příručky marketing
Mohlo by se vám také líbit..