Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 08.05 )
Česká pošta Pondělí 13.05
PPL Pondělí 13.05
Osobní odběr Úterý 14.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Strategické aliance se zahraničními partnery

Strategické aliance se zahraničními partnery
22 %

132  Kč 170 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Poslední desetiletí je v moderním světovém managementu označováno jako období bouřlivého rozvoje strategických partnerství organizací, zejména pak jejich pružných forem – strategických aliancí. Jde o desítky tisíc případů a jejich počet v globální světové ekonomice neustále roste. V české odborné ekonomické literatuře je kniha Strategické aliance se zahraničními partnery autorů Lea Vodáčka a Oĺgy Vodáčkové (nakl. Management Press, brož., 140 str., doporučená cena 210,– Kč) první prací, která tuto problematiku komplexně objasňuje, zvláště se zaměřením na aliance českých podniků se zahraničními partnery. S využitím rozboru bohaté teoretické i aplikačně orientované zahraniční literatury a v konfrontaci s domácími zkušenostmi autoři systematicky vysvětlují pojetí, ekonomické místo a význam strategických aliancí v mikroekonomické sféře. Uvádějí kritéria a postupy pro vyhodnocení účelnosti vzniku strategické aliance, přípravu jejího postupného vzniku, fungování, popř. ukončení jejích činností. Krokem za krokem se čtenář seznámí s ověřenými postupy tvorby a využívání aliancí dvou či více partnerů (alianční sítě v globální ekonomice). Výklad má velmi moderní koncepci. V souladu s aktuálními názory světové teorie a praxe charakterizuje tři hlavní vzájemně propojené oblasti využívání aliancí. Jsou to sdílení činnosti a zdrojů partnerů; redukce konkurenčních střetů („spolupráce s konkurencí“); vznik, přenos a využití znalostí v současné informační společnosti. Kniha je určena především zájemcům o praktickou aplikaci strategických aliancí v české mikroekonomické sféře. Své uplatnění najde i při manažerském studiu na vysokých školách ekonomického směru a při zvyšování kvalifikace vrcholových manažerů, zejména pak při studiu MBA a v dalších formách postgraduálního studia.
Autor:
Nakladatel: Management Press
ISBN: 8072610589----
Rok vydání: 2008
Jazyk : Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 140
Mohlo by se vám také líbit..