Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 01.05 )
Česká pošta Pondělí 06.05
PPL Pondělí 06.05
Osobní odběr Úterý 07.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Infotainment - Characteristics, History, Problems

Infotainment - Characteristics, History, Problems
9 %

349  Kč 384 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih

Seminar paper from the year 2011 in the subject Communications - Journalism, Journalism Professions, grade: 1, University of Salzburg, course: Content Management, language: English, abstract: Through Globalisation the world of media changes rapidly. The commercial driven model of popular television spread all over the world and is now present everywhere. Especially the privatisation of the media has led to growing competition and, linked with that, to a change in journalism. To attract people, especially news has to be entertaining. This mix of information and entertainment is called \"Infotainment\". This paper wants to describe what Infotainment is, how it can be characterised, when it started and, of course, what problems can be connected with Infotainment.

Autor:
Nakladatel: GRIN Verlag
ISBN: 9783656386865
Rok vydání: 2013
Jazyk : Angličtina
Vazba: brožovaná/paperback
Počet stran: 28
Mohlo by se vám také líbit..