Termín obdržení zásilky
Česká pošta Středa 22.05
PPL Středa 22.05
Osobní odběr Čtvrtek 23.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Diferencované řízení vztahů se zákazníky

Diferencované řízení vztahů se zákazníky
11 %

332  Kč 375 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik. Jsou rozebírány klíčové fáze hodnotového managementu a možnosti uplatnění moderních systémů péče o trh (Quality Management System, Quick Response atd.). V neposlední řadě jsou navrženy a rozebrány způsoby měření a dalšího zvyšování výkonnosti podniku při uplatnění strategie diferencovaného CRM na principu Balanced Scorecard. Procesní přístup k řízení vztahů se zákazníky na bázi diferencovaného hodnotového managementu dosud v české odborné literatuře nebyl publikován.
Autor:
Nakladatel: Cosmopolis
ISBN: 978-80-247-3155-1
Jazyk : Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 272
Zařazení: monografie řízení vztahů se zákazníky
Mohlo by se vám také líbit..