Termín obdržení zásilky
Česká pošta Středa 20.01
PPL Středa 20.01
Osobní odběr Čtvrtek 21.01
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu

Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu
15 %

211  Kč 249 Kč

Odesíláme do 1 až 2 týdnů

Sleva až 70% u třetiny knih

Autoři publikace vás seznámí s metodologickými principy, postupy i problémy marketingového výzkumu, s jeho jednotlivými metodami a technikami. Hlavní důraz kladou na poznání praktické stránky problematiky ve vztahu k marketingovému managementu organizace (podniku), města, regionu, či dokonce celého státu. V textu naleznete konkrétní příklady z vlastních marketingových výzkumů realizovaných v Mezinárodním institutu marketingu, komunikace a podnikání, a to jak na úrovni organizace, v podmínkách podniků jako Veletrhy Brno či Soukromá vysoká škola ve Znojmě, tak na úrovni Jihomoravského kraje, jako v případě projektu Moravské vinařské stezky, či až na úrovni celého státu České republiky.

\n

Získáte teoretické a metodologické znalosti, jak zcela konkrétně připravit a realizovat sběr dat v terénu, jakými základními statistickými postupy můžete shromážděné údaje následně zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe vyhodnotit empirické poznatky, včetně konkrétních marketingových doporučení.

Autor:
Nakladatel: Grada
ISBN: 978-80-271-1723-9
Rok vydání: 2020
Jazyk : Čeština
Vazba: Knihy - paperback
Počet stran: 168
Mohlo by se vám také líbit..