Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu
211 Kč 249 Kč
Autoři publikace vás seznámí s metodologickými principy, postupy i problémy marketingového výzkumu, s jeho jednotlivými metodami a technikami. Hlavní důraz kladou na poznání praktické stránky problematiky ve vztahu k marketingovému managementu organizace (podniku), města, regionu, či dokonce celého státu. V textu naleznete konkrétní příklady z vlastních marketingových výzkumů realizovaných v Mezinárodním institutu marketingu, komunikace a podnikání, a to jak na úrovni organizace, v podmínkách podniků jako Veletrhy Brno či Soukromá vysoká škola ve Znojmě, tak na úrovni Jihomoravského kraje, jako v případě projektu Moravské vinařské stezky, či až na úrovni celého státu České republiky.
\nZískáte teoretické a metodologické znalosti, jak zcela konkrétně připravit a realizovat sběr dat v terénu, jakými základními statistickými postupy můžete shromážděné údaje následně zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe vyhodnotit empirické poznatky, včetně konkrétních marketingových doporučení.
Autor: | Miroslav Foret |
Nakladatel: | Grada |
ISBN: | 978-80-271-1723-9 |
Rok vydání: | 2020 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Knihy - paperback |
Počet stran: | 168 |
-
Včelaření od jara do zimy
Miroslav Foret
-
Josef Gočár
Jiří T. Kotalík
-
Zákon o účetnictví
Magdaléna Králová; Miloslav Hejret
-
Diskriminace na pracovišti
Tomšej, Jakub
-
Co jsem řekl své dceři o ekonomii
Janis Varufakis
-
Účetní případy pro praxi 2020
Vladimír Hruška
-
Makroekonomie
Václav Jurečka
-
Hry na rozvoj verbální komunikace
Petr Staníček
-
Albert Speer
Albert Speer
-
Zásady ekonomie
N. Gregory Mankiw
-
Masová komunikace a veřejné mínění
Lukáš Urban; Josef Dubský; Karol Murdza
-
Účetní operace kapitálových společností
Viola Šebestíková
-
Mariánské a morové sloupy Čech a Moravy
Jiří Slouka
-
Řízení platební schopnosti podniku
-
Stylistika pro žurnalistiku
Eva Minářová
-
Architekti CZ
Jaroslav Sládeček