Termín obdržení zásilky
Česká pošta Pátek 26.04
PPL Pátek 26.04
Osobní odběr Pondělí 29.04
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Železniční trať Německý Brod – Brno na starých pohlednicích

Železniční trať Německý Brod – Brno na starých pohlednicích
11 %

261  Kč 295 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace k 105. výročí železniční trati Německý (Havlíčkův) Brod - Brno.". Kniha autorů Vladimíra Cisára a Karla Černého je netradičním pohledem na "starou Tišnovku" přes historické pohlednice a další dobové materiály. Po dostavění trati Brno - Tišnov v roce 1885 byla v roce 1898 zprovozněna železnice v úseku Německý Brod - Přibyslav - Žďár na Moravě. O sedm let později v roce 1905 bylo dokončeno její pokračování do Nového Města na Moravě, Bystřice nad Pernštejnem, Nedvědice a Tišnova. Dobudováním železniční trati z tehdejšího Německého Brodu do moravské metropole tak došlo k propojení severní části Českomoravské vysočiny s Prahou i Brnem. V současné době je trať v provozu pouze v úseku Žďár nad Sázavou - Tišnov. Větší část trati je již mimo provoz, v některých úsecích však ožívá, když je její těleso využíváno pro nové cyklotrasy. V knize se autoři snažili zachytit pohled na tuto železniční trať prostřednictvím starých pohlednic z období první poloviny dvacátého století. Celobarevná 140-stránková publikace, nabízí více než 200 reprodukcí unikátních historických pohlednic i dobových fotografií a tiskovin, vybraných z fondů muzeí i významných sbírek soukromých sběratelů. Knihou chtěli autoři připomenout nejen nostalgii rakousko-uherské a prvorepublikové železnice, ale také vzpomenout na ty, kteří zde jako železničáři po desetiletí pracovali. Publikace k 105. výročí železniční trati Německý (Havlíčkův) Brod - Brno.". Kniha autorů Vladimíra Cisára a Karla Černého je netradičním pohledem na "starou Tišnovku" přes historické pohlednice a další dobové materiály. Po dostavění trati Brno - Tišnov v roce 1885 byla v roce 1898 zprovozněna železnice v úseku Německý Brod - Přibyslav - Žďár na Moravě. O sedm let později v roce 1905 bylo dokončeno její pokračování do Nového Města na Moravě, Bystřice nad Pernštejnem, Nedvědice a Tišnova. Dobudováním železniční trati z tehdejšího Německého Brodu do moravské metropole tak došlo k propojení severní části Českomoravské vysočiny s Prahou i Brnem. V současné době je trať v provozu pouze v úseku Žďár nad Sázavou - Tišnov. Větší část trati je již mimo provoz, v některých úsecích však ožívá, když je její těleso využíváno pro nové cyklotrasy. V knize se autoři snažili zachytit pohled na tuto železniční trať prostřednictvím starých pohlednic z období první poloviny dvacátého století. Celobarevná 140-stránková publikace, nabízí více než 200 reprodukcí unikátních historických pohlednic i dobových fotografií a tiskovin, vybraných z fondů muzeí i významných sbírek soukromých sběratelů. Knihou chtěli autoři připomenout nejen nostalgii rakousko-uherské a prvorepublikové železnice, ale také vzpomenout na ty, kteří zde jako železničáři po desetiletí pracovali. Publikace k 105. výročí železniční trati Německý (Havlíčkův) Brod - Brno.". Kniha autorů Vladimíra Cisára a Karla Černého je netradičním pohledem na "starou Tišnovku" přes historické pohlednice a další dobové materiály. Po dostavění trati Brno - Tišnov v roce 1885 byla v roce 1898 zprovozněna železnice v úseku Německý Brod - Přibyslav - Žďár na Moravě. O sedm let později v roce 1905 bylo dokončeno její pokračování do Nového Města na Moravě, Bystřice nad Pernštejnem, Nedvědice a Tišnova. Dobudováním železniční trati z tehdejšího Německého Brodu do moravské metropole tak došlo k propojení severní části Českomoravské vysočiny s Prahou i Brnem. V současné době je trať v provozu pouze v úseku Žďár nad Sázavou - Tišnov. Větší část trati je již mimo provoz, v některých úsecích však ožívá, když je její těleso využíváno pro nové cyklotrasy. V knize se autoři snažili zachytit pohled na tuto železniční trať prostřednictvím starých pohlednic z období první poloviny dvacátého století. Celobarevná 140-stránková publikace, nabízí více než 200 reprodukcí unikátních historických pohlednic i dobových fotografií a tiskovin, vybraných z fondů muzeí i významných sbírek soukromých sběratelů. Knihou chtěli autoři připomenout nejen nostalgii rakousko-uherské a prvorepublikové železnice, ale také vzpomenout na ty, kteří zde jako železničáři po desetiletí pracovali.
Autor:
Nakladatel: Tváře
ISBN: 978-80-254-8431-9
Rok vydání: 2010
Jazyk : Čeština
Druh: 1 x kniha
Vazba: vázaná
Počet stran: 140
Zařazení: obrazové publikace historické pohlednice železniční doprava železniční tratě
Mohlo by se vám také líbit..