3ds max 5 - Podrobná příručka
Sleva až 70% u třetiny knih
Naučte se pracovat v jednom z nejkvalitnějších a nejpopulárnějších programů určených pro 3D modelování a animace.
Zkušený autor vás provede v několika lekcích postupy zaměřenými na konkrétní praktické úlohy. Jednotlivé projekty pomohou začínajícím výtvarníkům, pracujícím v programu 3ds max, usnadnit vstup do světa tvorby realisticky vyhlížejících objektů 3D her, 3D grafických návrhů pro web, tvorby modelů architektury a podobně.
V jednotlivých tutoriálech se naučíte všechny potřebné kroky, od základů modelování až po správné nasvícení scény. Mimo jiné vymodelujete středověkou ulici, interiér domu nebo jednoduché vozítko. V knize najdete i popis pokročilých nástrojů, jako je Global Illumination nebo Radiosity lighting. Důraz je kladen i na efektivní využití nástrojů a správnou organizaci práce.
Autor: | Ted Boardman |
Nakladatel: | Computer Press |
ISBN: | 80-7226-798-1 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Paperback |
Počet stran: | 410 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Digitální fotografie polopatě
Ondřej Neff
-
Internetový marketing
Viktor Janouch
-
Mistrovství v C++ 4. aktualizované vy...
Stephen Prata
-
Mistrovství - Java
Herbert Schildt
-
Java 8
Herbert Schildt
-
Plants vs. Zombies
Paul Tobin
-
222 tipů a triků pro drony
Jakub Karas
-
Algoritmy
Piotr Wróblewski
-
Plants vs. Zombies - Garden Warfare
Jacob Chabot, Paul Tobin
-
Základy digitální fotografie
Tom Angleberger
-
Kostlivci vrací úder
Winter Morgan
-
Mistrovství v Joomla! Kompletní průvo...
Mark Dexter
-
Tohle není věda
Clive Gifford
-
333 tipů a triků pro Zoner Photo Studio
Josef Pecinovský
-
Jádro systému Windows
Martin Dráb
-
Among Us: Zrádce ve vesmíru
Laura Riviere