Hudba v reklamě
22
%
227 Kč 289 Kč
Odesíláme do 5 až 7 dní
Sleva až 70% u třetiny knih
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.
Nakladatel: | Ing. Radim Bačuvčík |
ISBN: | 978-80-87500-51-4 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Vázaný |
Počet stran: | 224 |
Zařazení: | monografie • marketingová komunikace • hudba v reklamě |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Lovec králíků
Lars Kepler
-
Hypnotizér
Lars Kepler
-
Bazar zlých snů
Stephen King
-
Sedmá pohroma
James Rollins
-
Písečný muž
Lars Kepler
-
Kruh
Bernard Minier
-
Paganiniho smlouva - brož.
Lars Kepler
-
Právo nálezce
Stephen King
-
Svědkyně ohně
Lars Kepler
-
Stírací losy
Kerstin Ekman
-
Bez milosti
Lisa Jackson
-
Misery
Stephen King
-
Diagnóza EBD Život s motýlími křídly
Jana Svobodová
-
Paní mezičasu
Marek Adamík