Hudba v reklamě
8
%
266 Kč 289 Kč
Odesíláme do 5 až 7 dní
Sleva až 70% u třetiny knih
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.
| Nakladatel: | Ing. Radim Bačuvčík |
| ISBN: | 978-80-87500-51-4 |
| Jazyk : | Čeština |
| Druh: | Kniha |
| Vazba: | Vázaný |
| Počet stran: | 224 |
| Zařazení: | monografie • marketingová komunikace • hudba v reklamě |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Atlas odlehlých ostrovů
Judith Schalansky
-
Thajsko - ostrovy a pláže - Lonely Pl...
neuveden
-
Atlas prokletých míst
Le Carrer, Olivier
-
Madeira do kapsy - Lonely Planet
neuveden
-
Všechny alpské čtyřtisícovky
Peter Donatsch
-
6 kontinentů Příběhy z cest
Jiří Kolbaba; Jiří Kolbaba
-
Švýcarsko - průvodce
Jaroslav Kalivoda
-
Českosaské Švýcarsko
Zdeněk Patzelt
-
Nanga Parbat
Hemmleb, Jochen
-
Merian 27 - Lago di Garda
Pia De Simony
-
Korsika - Turistický průvodce - 4. vy...
David Abram
-
Krkonoše
Jiří Zeman
-
Diagnóza EBD Život s motýlími křídly
Jana Svobodová
-
Paní mezičasu
Marek Adamík
