Termín obdržení zásilky
Česká pošta Středa 17.09
PPL Středa 17.09
Osobní odběr Čtvrtek 18.09
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Krizová komunikace s agresivním a hostilním pacientem

Krizová komunikace s agresivním a hostilním pacientem
10 %

185  Kč 207 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Předkládaný text si klade za cíl popsat situaci,se kterou se může zdravotnický pracovník setkat při výkonu svého povolání. Velká část je věnována opatřením,jak předcházet agresivním projevům ze strany pacientů. Součástí textu je i Model reaktivního managementu,praktický návod pro zdravotnické pracovníly,jak pracovat s agresivním pacientem. Zabýváme se zde nemocným člověkem,který je léčen ve zdravotnickém zařízení.
Autor:
Nakladatel: Národní centrum ošetrovatelství (NCO NZO)
ISBN: 978-80-7013-564-8
Rok vydání: 2014
Jazyk : Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 52
Mohlo by se vám také líbit..