OpenGL
Sleva až 70% u třetiny knih
V knize najdete, jak pracuje knihovna OpenGL a jak ji použít pro konstruování a renderování 3D modelů, interaktivní náhledy z různých pozic a perspektiv, osvětlení a realistické textury. Podrobný výklad pokročilých technik jako mapování textur, antialiasingu, atmosférických efektů, NURBS, zpracování obrazu aj. 'Pokud se chystáte dělat hru pomocí OpenGL, neměli byste s koupí tohoto průvodce váhat.' Svět počítačů 5/2007
Autor: | Dave Shreiner, Jackie Neider, Mason Woo, Tom Davis |
Nakladatel: | Computer Press |
ISBN: | 9788025112755 |
Rok vydání: | 2006 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | vázaná s laminovaným potahem |
Počet stran: | 680 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Vulnerability Is My Superpower
Dave Shreiner, Jackie Neider, Mason Woo, Tom Davis
-
Handling the Media
Dave Shreiner, Jackie Neider, Mason Woo, Tom Davis
-
Digitální fotografie polopatě
Ondřej Neff
-
Internetový marketing
Viktor Janouch
-
Mistrovství v C++ 4. aktualizované vy...
Stephen Prata
-
Mistrovství - Java
Herbert Schildt
-
Java 8
Herbert Schildt
-
Plants vs. Zombies
Paul Tobin
-
222 tipů a triků pro drony
Jakub Karas
-
Algoritmy
Piotr Wróblewski
-
Plants vs. Zombies - Garden Warfare
Jacob Chabot, Paul Tobin
-
Kostlivci vrací úder
Winter Morgan
-
Mistrovství v Joomla! Kompletní průvo...
Mark Dexter
-
Tohle není věda
Clive Gifford
-
333 tipů a triků pro Zoner Photo Studio
Josef Pecinovský
-
Jádro systému Windows
Martin Dráb