Termín obdržení zásilky
Česká pošta Středa 18.06
PPL Středa 18.06
Osobní odběr Čtvrtek 19.06
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

International Marketing

 International Marketing

660  Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
The book provides integrated overview of all tools of international marketing and their use in the changing global environment. The unique feature of the book are the mini- cases and examples that reflect the Central European reality. Compared to the first edition the content of the book is updated covering the recent trends in international marketing and the changes of the business environment in the post- crisis times and providing up- to- date examples and mini- cases. The first section of the book covers analysis of the international environment, risks connected to the international expansion, modes of entry to foreign markets, international marketing research and international marketing strategies. The second section deals with international segmentation, positioning, targeting and branding and the third section discussed the tools of international marketing mix (product, pricing, distribution and communication). A new chapter covering ESR in international environment will be added to this section.
Autor:
Nakladatel: Nakladatelství Oeconomica
ISBN: 978-80-245-2152-7
Rok vydání: 2016
Jazyk : Angličtina
Vazba: brožovaná
Počet stran: 246
Mohlo by se vám také líbit..