Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 01.05 )
Česká pošta Pondělí 06.05
PPL Pondělí 06.05
Osobní odběr Úterý 07.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Veřejná a mediální agenda

Veřejná a mediální agenda
14 %

162  Kč 188 Kč

Odesíláme do 3 až 5 dní

Sleva až 70% u třetiny knih
Tato publikace přináší hlavní empirická zjištění stejnojmeného projektu, který v letech 2007-2008 podpořila Akademie Věd. Projekt zahrnil empirická šetření mediální a veřejné agendy a jejich následnou komparaci. Kniha například uvádí do problematiky agenda setting její zasazení do víru masových médií.
Autor:
Nakladatel: Profesional publishing
Rok vydání: 2013
Jazyk : Čeština
Vazba: Paperback
Počet stran: 148
Zařazení: veřejné mínění kolektivní monografie masmédia vliv médií nastolování agendy
Mohlo by se vám také líbit..