Termín obdržení zásilky
Česká pošta Pátek 16.05
PPL Pátek 16.05
Osobní odběr Pondělí 19.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Zákaznická strategie při správě společností

Zákaznická strategie při správě společností
7 %

137  Kč 148 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace přináší bohaté zkušenosti autora, působícího nejen ve Finsku, ale i v Číně, USA a Malajsii. Její hlavní myšlenkou je potřeba orientovat práci představenstev ke strategii získávání zákazníků a práci s nimi ve společnostech, neboť veškeré prostředky společnosti pocházejí v konečné fázi od zákazníka. Velmi cenné jsou četné příklady a případové studie, které přibližují dobré a špatné zkušenosti v práci představenstev. Překlad Josef Bajer, předmluvu napsal prof. Ing. Jaromír Veber, CSc.
Autor:
Nakladatel: Profesional publishing
Rok vydání: 2012
Jazyk : Čeština
Vazba: Paperback
Počet stran: 95
Zařazení: monografie řízení vztahů se zákazníky řízení a správa společností
Mohlo by se vám také líbit..