Termín obdržení zásilky
Česká pošta Pondělí 23.06
PPL Pondělí 23.06
Osobní odběr Úterý 24.06
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Strategický management

Strategický management

301  Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace „Strategický management“ s podtitulem „Jak zajistit budoucí úspěch podniku“ je rozdělena na dvě části. V první jsou analyzovány předpoklady úspěchu začínajících podniků, moderní manažerské metody a jejím obsahem je především obecný návod k provádění komplexní analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku. V druhé části jsou tato obecná pravidla aplikována na konkrétní pražský podnik. Je zde demonstrována komplexní analýza vnitřního prostředí a okolí podniku. Na jejím základě je koncipována SWOT analýza, která se stává odrazovým můstkem pro vytváření konkrétních doporučení, jejichž smyslem je zvyšování konkurenceschopnosti a růst tržeb a zisků podniku do budoucna.

První, tzv. obecnou část této publikace, lze tedy používat jako určitou obecně platnou „kuchařku“ pro zpracování strategické analýzy a z ní plynoucích doporučení pro libovolný podnik. V druhé, tzv. praktické části, je uveden vzorový konkrétní příklad zpracované strategické analýzy a z ní vycházejících doporučení pro úspěšný rozvoj podniku. Právě tato kombinace obecného návodu a praktického příkladu činí publikaci přehledným a užitečným pomocníkem pro podnikový management.

Autor:
Nakladatel: Vydejteknihu.cz
ISBN: 9788025132951
Jazyk : Čeština
Počet stran: 160
Zařazení: monografie strategický management
Mohlo by se vám také líbit..