Organizace, informace, management
Sleva až 70% u třetiny knih
Učební text vznikl v návaznosti na problémy současnosti v oblasti organizace, informací a managementu. Záměrem autorky bylo popsat, objasnit podstatu, význam a fungování těchto tří komponent, teoretických i praktických přístupů k nim, objasnit celkový kontext vztahů mezi organizací, informacemi, informační technologií a managementem, poukázat na složitost jejich změn v současném světě a naznačit výzvy a ohrožení s nimi související. Text vychází ze základních systémových znalostí a byl koncipován jako souhrnné kompendium tří základních témat, jako poznatkový základ k vytvoření kvalifikovaného názoru a pro snadnější orientaci v konkrétních problémech, situacích a vztazích. Východiskem části věnované organizaci bylo přiblížení vlivu organizačního okolí na vytváření organizačních struktur, práci organizace i řídící systémy, inovace, organizační kulturu a etiku a společenskou odpovědnost organizací. Část textu věnovaná informacím má tři stěžejní kapitoly, týkající se informací v řízení, informačních systémů a technologií a komunikace v organizaci. Tematická část věnovaná (v návaznosti na předchozí části) managementu vychází z toho, že výkonnost a efektivitu organizací ovlivňují manažeři, jejich schopnost v rozhodování, motivaci a vedení lidí a kontrole.
| Nakladatel: | Nakladatelství Oeconomica |
| ISBN: | 80-245-0924-5 |
| Rok vydání: | 2005 |
| Jazyk : | Čeština |
| Vazba: | brožovaná |
| Počet stran: | 168 |
| Zařazení: | management • učebnice vysokých škol • informační management • kultura organizace • organizace podniku |
Mohlo by se vám také líbit..
-
FOREX – Ziskové intradenní a swingové...
Lien Kathy
-
Jak se stát forexovým obchodníkem - N...
Hartman Ondřej
-
Manikúra včetně nehtové modeláže pro ...
Patricia Herrera
-
Naučte se investovat
Daniel Gladiš
-
Matematika v ekonomii a ekonomice
Bauer Luboš a kolektiv
-
Velká kniha pro podnikání pro fyzické...
Kolářová Monika
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
James C. Collins
-
Úspěšně s kůží na trh
Rostya Gordon-Smith
-
Ekonomika pro střední školy Úvod
-
BABOK® v3 Leitfaden
International Institute of Business Analysis
-
Ahoj, tati
-
The Brand Gap
Neumeier, Marty
-
Průmyslové technologie pro ekonomy
