Arts Logistics
21
%
1015 Kč 1 277 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Jedinečná knižní publikace a vysokoškolská učebnice magisterského studijního programu Arts Management na Fakultě podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze, první toho druhu u nás, ojedinělá i ve světovém měřítku, je určena zároveň všem zájemcům o aplikaci logistiky v manažerské praxi širokého spektra kulturních institucí, vystavovatelů a jejich externích poskytovatelů specializovaných služeb, orgánů správy měst, regionální a státní správy.
Vysvětluje, co je logistika, uvádí do její podstaty, široce aplikovatelné i v netradičních oblastech. Logistika je představena jako „ovládnutí, resp. odkládání jednotlivých příležitostí, abychom je posléze dostali všechny, uspořádané a naráz“ (The World Book Dictionary, Chicago), jako “ soubor všech činností, sloužících k poskytování potřebného množství prostředků s nejmenšími náklady tam a tehdy, kde a kdy je po nich poptávka“ (International Institute for Applied System Analysis, Wien), či jako „věda o časově vztaženém umísťování zdrojů“ (The Chartered Institute of Logistics and Transport /UK/, Corby, Northants).
Uvádí do vnějšího formativního rámce logistiky, především do megatrendů vývoje, do souvislostí se změnou pojetí managementu a do infrastrukturních předpokladů pro fungování logistiky. To vše v konfrontaci vedoucích světových trendů a české reality na prahu 21. století. Odkazuje ke špičkovým aplikačním konceptům logistiky v podnikové praxi, kde se logistika stala jedním z klíčových nástrojů zvýšení konkurenceschopnosti a přežití firmy v tvrdém, globalizujícím se konkurenčním prostředí. Přivádí k nezbytným systémovým základům logistiky a k racionálnímu vztahu struktury a chování logistického systému: „Nejlepší není to nejlepší. Nejlepší je to nejjednodušší“. (Ignác z Loyoly) „Zbytečné je dělat něco s větším počtem, co může být uděláno s menším“. (William Ockham)
Poskytuje metodickou orientaci a konkrétní návody k tvorbě a reengineeringu logistického systému, představuje vhodné logistické technologie, například z oblasti automatické identifikace, upozorňuje na rizika. Cílem je podpořit efektivní strategii organizace a zvýšit pružnost, spolehlivost a hospodárnost procesů uvnitř organizace i v jejím propojení s vnějšími partnery. K tomu slouží i konkrétní příklady a inspirace vhodné k užití ve sféře kultury.
| Nakladatel: | Nakladatelství Oeconomica |
| ISBN: | 978-80-245-1412-3 |
| Rok vydání: | 2008 |
| Jazyk : | Čeština |
| Vazba: | pevná |
| Počet stran: | 426 |
| Zařazení: | monografie • logistika (management) • případové studie • management kultury • management umění |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Malý princ - Zápisky a myšlenky
Antoine de Saint-Exupéry
-
Velká kniha českých pranostik
Adéla Müllerová
-
Německé idiomy v praxi
Thomas Haupenthal
-
Kdo jinému jámu kopá
Anna Novotná
-
Kniha citátů o lásce a o koních
Dalibor Gregor
-
Česká přísloví
Lada Josef
-
Velká kniha přísloví
-
Dopisní papíry Krásné paní s citáty
-
Pro dědečka
Miroslava Kotrbová
-
Čtyřicítka na krku
Jenny Kempe
-
Pro maminku
Miroslava Kotrbová
-
Kapky moudrosti srdce V. - karty
Chinmoy Sri
-
Průmyslové technologie pro ekonomy
