International Marketing
20
%
579 Kč 727 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace International Marketing je prvním anglicky psaným učebním textem, který je určen studentům cizojazyčných studijních programů. Vzhledem k stále rostoucímu počtu zahraničních studentů, kteří studují na českých vysokých školách i prudkému rozvoji mezinárodních studijních programů, se autorky rozhodly nabídnout nejen studentům, ale i anglicky hovořící odborné veřejnosti publikaci, jejímž cílem je seznámit čtenáře s moderním pojetím mezinárodního marketingu. Publikace pokrývá jak problematiku strategického marketingového řízení, tak analýzu jednotlivých nástrojů mezinárodního marketingového mixu, které podniky využívají pro realizaci svých mezinárodních podnikatelských aktivit. Teoretické části jsou systematicky doplňovány příklady z firemní praxe. Specifikem je snaha o maximální využití příkladů firem, jež podnikají ve střední a východní Evropě, případně českých podniků, které úspěšně pronikly na zahraniční trhy.
International Marketing is the first scientific publication in English written by a team of Czech authors from the Department of International Trade at the University of Economics, Prague. The aim is to improve the university´s scientific image internationally and to offer a book covering the topic of international marketing and explaining the current trends in international business. International marketing is a dynamic science very closely linked to practical business; it must effectively react to the quickly changing international business environment. During the difficult period of an economic crisis, marketing is one of the most important tools in overcoming lower demand in international markets.
Nakladatel: | Nakladatelství Oeconomica |
ISBN: | 978-80-245-1643-1 |
Rok vydání: | 2010 |
Jazyk : | Angličtina |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 190 |
Zařazení: | kolektivní monografie • mezinárodní marketing |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Odmaturuj! ze společenských věd
-
Retro ČS
Michal Petržela
-
Opuštěná společnost
Erik Tabery
-
Odmaturuj! ze společenských věd TESTY
Miloslava Blažková
-
Základy práva pro neprávníky
Jana Horáková
-
Spravedlnost: Co je správné dělat
Michael Sandel
-
Faktor Churchill
Boris Johnson
-
Povaha změny
Martin Kovář
-
Margaret Thatcher
Mares, Detlev
-
Špion, jemuž nevěřili
František Moravec
-
Dějiny ruské revoluce
Richard Pipes
-
Nejlepší kniha o fake news!!!
Zvol si info, Miloš Gregor, Petra Vejvodová
-
Průmyslové technologie pro ekonomy